مجله آرایشی و زیبایی

بهترین مارک لوازم آرایش عروس + لیست خرید لوازم آرایش عروس

معرفی بهترین لوازم آرایش برای روز عروسی

اطلاعات کافی در مورد محصولات آرایش عروس به شما کمک می‌کند تا بهترین محصولات را انتخاب کنید و یک میکاپ آرتیست حرفه ای را رزرو کنید. همچنین اطلاعات بالا در مورد بهترین محصولات آرایشی عروس به شما کمک می‌کند تا چهره ای بی عیب و نقص در روز عروسی خود داشته باشید. ما بهترین محصولات آرایش عروس را در ادامه این مقاله از سایت دکتر فارمو به شما معرفی خواهیم کرد.

مشاهده عناوین مقاله

لیست خرید لوازم آرایش عروس

لیست لوازم آرایشی عروس شامل وسایل زیر هستند و ممکن است در برخی از آرایش های عروس، از لوازم آرایشی مختلفی استفاده کنند، اما به طور کلی، برای خرید لوازم آرایش عروس، از موارد زیر استفاده می شود:

  • پرایمر (برای زیرسازی پوست)
  • کرم پودر یا فونداسیون مناسب رنگ پوست
  • کانسیلر (برای پوشاندن لک‌ها و تیرگی زیر چشم)
  • پودر فیکس کننده آرایش
  • پالت کانتورینگ (برای تعریف چهره)
  • رژگونه و هایلایتر
  • پالت سایه چشم (شامل رنگ‌های پایه و براق)
  • ابرو پودری یا مداد ابرو
  • ایلاینر (مایع یا ژل)
  • ماسکارا و یا مژه مصنوعی
  • خط لب و رژ لب (بلند ماندگار)
  • اسپری تثبیت‌کننده آرایش
  • ابزار و لوازم جانبی آرایشی مانند براش‌های آرایشی، پد آرایشی و اسفنج بلندینگ
  • پاک‌کننده آرایش ملایم برای پوست (میسلار واتر یا پاک‌کننده روغنی)
  • نوار چسب دوطرفه مخصوص لباس (برای جلوگیری از لغزش لباس)

بهترین مارک و برند ست لوازم آرایشی عروس

با توجه به تغییرات مداوم ترندهای آرایشی و بسیاری از مدل‌های لباس عروس، ما بهترین مدل و لوازم آرایش عروس را برای روز عروسی شما برای هر نوع ظاهری گردآوری کرده‌ایم. پوست شما نقش مهمی در بی نقص به نظر رسیدن آرایش عروسی شما دارد. بنابراین مطمئن شوید که قبل از آماده شدن برای آرایش روز عروسی یک روال مراقبت از پوست را در آستانه روز عروسی خود انجام داده اید.

بهترین مارک و برند ست لوازم آرایشی عروس

اگر خودتان آرایش عروسی را انجام می‌دهید و به مشاوره حرفه ای نیاز دارید، فراموش نکنید که راهنمای گام به گام ما را در مورد نحوه انجام آرایش عروس مطالعه کنید. ما در این مقاله بهترین لوازم آرایشی را که هر عروسی در کیف لوازم آرایش خود نیاز دارد، گردآوری کرده‌ایم.

بهترین کرم صورت برای روز عروسی شما

عکس های روز عروسی شما بسیار مهم است و همه حاضران از هر زاویه ای در این عکس حضور دارند. بسیار مهم است که پوست شما در بهترین حالت خود قرار داشته باشد، بنابراین یک روتین مراقبت از پوست را یک ماه قبل از عروسی خود انجام دهید. یک رژیم غذایی متعادل با غذای سالم و آب فراوان می تواند به شما در این راه کمک کند. سم‌زدایی بدن توسط رژیم غذایی سالم، به پوست شما کمک می‌کند تا درخشندگی کافی را به دست آورد.

مرطوب کننده صورت La Roche-Posay Toleriane برای آرایش عروس

مرطوب کننده صورت La Roche-Posay Toleriane با SPF حاوی گلیسیرین است که به بازگرداندن ظاهری سالم به پوست شما کمک می‌کند. این مرطوب کننده احساس سبکی و طراوت به پوست شما می دهد و آن را آبرسانی می کند. همچنین این مرطوب کننده دارای یک اثر پری بیوتیک منحصر به فرد است. این مرطوب‌کننده برای عروس خانم‌هایی که پوست حساسی دارند نیز مناسب است زیرا پارابن، عطر و روغن ندارد.

مرطوب کننده صورت La Roche-Posay Toleriane برای آرایش عروس

کرم صورت اولترا کیهیل

کرم فوق العاده صورت کیهیل که برای انواع پوست فرموله شده است، یک انتخاب محبوب برای همه دوستداران مراقبت از پوست است. از نظر بالینی ثابت شده است که به ایجاد پوستی نرم، صاف و سالم تر کمک می کند. اگر قصد دارید عروسی خود را در تابستان یا زمستان برگزار کنید، این مرطوب کننده را برای همه فصول مناسب بدانید زیرا حاوی گلیکوپروتئین و اسکوالان است که هر دو به محافظت از پوست در برابر شرایط آب و هوایی کمک می کنند.

کرم جادویی شارلوت تیلبری

کرم شارلوت تیلبری به معنای واقعی کلمه مانند جادو عمل می کند! ترکیبی از روغن‌ها و عصاره‌های متعدد را در این کرم می توان دید. این مرطوب‌کننده به همه عروس ها کمک می‌کند تا پوستی آب‌رسانی شده و جوان‌ داشته باشند. این کرم، پوست را توسط ویتامین‌های E و C تقویت و تغذیه می‌کند. بنابراین پوست شما در کمترین زمان روشنی و جوانی خود را به دست می آورد.

بهترین پرایمر برای روز عروسی

پرایمر از جمله لوازمی اصلی است که حتما باید در کیف آرایش روز عروسی خود داشته باشید. اگر می خواهید آرایشتان از صبح تا شب بی عیب و نقص بماند، پرایمر زیرسازی اصلی است که به آن نیاز دارید. با وجود تمام نگرانی‌هایی که افراد در مورد کیفیت پوست خود برای روز عروسی دارند، پرایمرهای صورت می تواند ظاهری تازه به پوست شما ببخشد. پرایمر برای افرادی که پوست خشک، حساس یا پوستی چرب دارند، مناسب است.

پرایمر Bobbi Browns

یکی از پرایمرهای مورد علاقه ما، پرایمر پلاس ماتیفایر Bobbi Brown Primer Plus است که لطیف و سبک می باشد. این پرایمر کیفیت ماندگاری کرم پودر شما را افزایش می دهد و در عین حال چربی پوست را کنترل می کند. همچنین منافذ را محو می کند و به متعادل نگه داشتن سطح رطوبت پوست کمک می کند.

پرایمر Bobbi Browns

پرایمر پر کننده منافذ صورت

این پرایمر یک پوشاننده سبک برای پوست صورت شما است. این پرایمر برای کسانی که می‌خواهند در روز عروسی خود پوستی صاف و آرایشی ماندگار داشته باشند، عالی است. پرایمر پر کننده منافذ صورت باعث آبرسانی پوست شده و خاصیت ارتجاعی به پوست می‌دهد.

پرایمر Smashbox

برخلاف بیشتر پرایمرها، پرایمر Smashbox به شکل ژل در بازار موجود است و راه حلی مناسب برای تمام چالش‌های مراقبت از پوست در روز عروسی شما می باشد. این پرایمر منافذ قابل مشاهده، خطوط ریز و عیوب جزئی صورت را محو می کند. این پرایمر دقیقا همان چیزی است که برای آماده شدن برای عکس روز عروسی نیاز دارید!

پرایمر Smashbox که با آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین A و E ترکیب شده است، از پوست شما در برابر آلاینده‌ها و عوامل محیطی در هر کجا که قرار است عروسی شما برگزار شود، محافظت می‌کند.

فونداسیون برای آرایش عروس

اکنون که پرایمرهایی را برای مراقبت از پوست صورت خود آماده کرده اید، زمان آن است که تصمیم بگیرید چه کرم پودری را می خواهید برای روز عروسی خود تهیه کنید. زیرسازی بخش مهمی از آرایش شماست.

توصیه می کنیم از فونداسیون با پوشانندگی سبک تا متوسط استفاده کنید. فونداسیون سبک کاربردی تر است زیرا می توانید با استفاده از لایه های نازکی از فونداسیون ماندگاری بالایی برای آرایش خود ایجاد کنید. برای آن که صورت بی عیب و نقصی در روز عروسی خود داشته باشید و لکه های صورت را پنهان کنید، باید یک کانسیلر خوب نیز به لوازم آرایشی خود اضافه کنید.

کانسیلر در آرایش عروس

هنگامی که نوبت به روز عروسی می رسد، شما قطعا آرایشی ماندگار می خواهید تا از ابتدای روز عروسی تا پایان میهمانی ثابت بماند. ممکن است شب قبل از عروسی به علت اضطراب و استرس خواب کافی نداشته باشید. کم خوابی پوست شما را تیره و صورت شما را خسته نشان می دهد. بنابراین شما به یک کانسیلر برای پوشاندن تیرگی های صورت نیاز دارید تا لکه ها، سیاهی دور چشم، گودی چشم یا جوش و زخم صورت خود را بپوشانید. ما لیستی از بهترین کانسیلرها را برای شما جمع آوری کرده ایم.

کانسیلر کرمی NARS Radiant

برای تکمیل آرایش روز عروسی، کانسیلر محصولی ضروری است. کانسیلر کرمی NARS Radiant یک انتخاب فوق العاده برای روز عروسی شما است. این کانسیلر پوشانندگی سبک و لطیفی دارد.

کانسیلر کرمی NARS Radiant

کانسیلر کرمی NARS Radiant به شما این امکان را می دهد تا پوششی نرم و یکنواخت روی پوست خود ایجاد کنید. با تنوع زیاد رنگ‌های طبیعی این کانسیلر، می‌توانید تیرگی دور چشم خود را پنهان کنید و همچنین به صورت خود درخشندگی و زیبایی بیشتری بدهید.

تقویت کننده پوست Kevyn Aucoin

تقویت کننده پوست همه کاره Kevyn Aucoin Sensual Skin Enhancer را می توان به عنوان کانسیلر، کرم پودر و حتی هایلایتر استفاده کرد. برای آن دسته از عروس ‌هایی که می‌خواهند یک محصول با بسته بندی کوچک در کیف‌ خود داشته باشند این تقویت کننده پوست مناسب خواهد بود. فرمول ضدآب و ماندگاری بالای این محصول باعث می شود تا برای کسانی که در روز عروسی خود نمی توانند جلوی اشک‌هایشان را بگیرند مناسب باشد!

بهترین پالت سایه چشم برای روز عروسی شما

انتخاب سایه چشم برای روز عروسی شما ممکن است یک کار پر چالش به نظر برسد. بنابراین ما لیستی از بهترین پالت‌های سایه چشم را برای آرایش روز عروسی شما جمع آوری کرده‌ایم. این محصولات به شما کمک می کند تا در روز عروسی و ماه عسل خود آرایشی زیبا داشته باشید.

پالت سایه چشم نود HUDA BEAUTY

به طور معمول، عروس ها در روز عروسی خود سایه چشم نسبتا طبیعی را استفاده می کنند. عروس ها رنگ‌های درخشان و صورتی ملایم را با قهوه ای مات برای سایه چشم خود ترکیب می‌کنند. یک پالت عالی برای به دست آوردن ظاهری مناسب پالت سایه چشم آرایش نود جدید HUDA BEAUTY است. استفاده از این پالت سایه چشم با رنگ های متنوع، زیبایی چشمان شما را دو چندان خواهد کرد.

پالت سایه چشم نود HUDA BEAUTY

پالت سایه Morphe 35V Stunning Vibes Artistry

پالت Morphe 35V طیفی از رنگ‌های متفاوت دارد که آن را به پالت کاملی تبدیل می‌کند.

بهترین ریمل برای روز عروسی

ریمل حجم دهنده یا بلند کننده مژه یک محصول واجب برای آرایش روز عروسی شما است. مهم است که عروس ها از ریمل ضد آب استفاده کنند زیرا ممکن است لحظات احساسی در این روز خاص وجود داشته باشد و منجر به گریه ی عروس شود. ما در اینجا شما را با بهترین ریمل‌ها برای روز عروسی آشنا می‌کنیم.

ریمل ضد آب میبلین لش Sensational

ریمل ضد آب Maybelline با پلیمرهایی با کارایی بالا و مقاوم در برابر آب برای آرایش عروسی شما بسیار مناسب است.

ریمل ضد آب Urban Decay Perversion

ریمل ضد آب Urban Decay Perversion یک محصول آرایشی ضد آب و مناسب برای روز عروسی شما است. ماندگاری طولانی و حجم دهندگی بالای آن باعث برجستگی و زیبایی بیشتر چشمان شما خواهد شد.

ریمل LOreal Volume Million Lashes

اگر مطمئن هستید که گریه نمی‌کنید، ریمل LOreal Volume Million Lashes تضمین می‌کند که در روز عروسی خود ظاهری زیبا و بی نقص داشته باشید.

ریمل LOreal Volume Million Lashes

انتخاب کرم پودر برای روز عروسی شما

انتخاب کرم پودر مناسب برای انواع پوست متفاوت است. با این حال، اکثر عروس‌ ها و آرایشگران حرفه‌ای تمایل به انتخاب کرم پودر مایع دارند، زیرا این کرم پودرها راحت ‌تر روی پوست پخش می‌شوند و ظاهری طبیعی تر به پوست صورت می‌دهند.

کرم پودر جورجیو

زیرسازی آرایش با برند جورجیو یک انتخاب عالی برای فونداسیون روز عروسی شما است. این کرم مورد علاقه میکاپ آرتیست‌های معروف است زیرا یک زیرسازی سبک و شفاف برای پوست شما ایجاد می‌کند. این کرم بسیاری از لکه ها را می پوشاند و سطح پوست را ابریشمی و نرم می‌کند.

کرم پودر Too Faced Born This Way

Too Faced Born This Way که در 35 رنگ مختلف موجود است، زیرساز فوق العاده ای با پوشش دهی متوسط تا کامل ایجاد میکند. این کرم پودر روی پوست بافتی سبک و ماندگاری طولانی دارد. بنابراین تضمین می‌کنیم که در طول روز عروسی شما ثابت و ماندگار بماند.

کرم پودر Fenty Beauty PRO

برای افرادی که پوست چرب دارند این کرم پودر بسیار مناسب است. کرم پودر Fenty Beauty Pro فونداسیونی با پوشش دهی متوسط تا کامل است. همچنین برای کسانی که به دنبال پوشش دهی مات و سبک هستند، انتخابی عالی است. این کرم پودر ماندگاری بالایی دارد و با فناوری سازگار با آب و هوای متنوع ساخته شده است و در برابر عرق و رطوبت مقاوم است.

بهترین خط چشم برای روز عروسی شما

چشم ها در روز عروسی باید جلوه زیادی داشته باشند، بنابراین از خط چشم، مداد یا سایه چشم درخشان و نرم در بالای خط مژه استفاده کنید. همچنین، ریمل مژه و ابرو را به آرایش روز عروسی خود اضافه کنید. خط چشم یک سبک ساده و در عین حال کلاسیک برای عروس است.

خط چشم مایع Fenty Fly liner Long wear

چه بخواهید خط چشم ظریفی داشته باشید و چه خط چشمی پهن، Fenty Fly liner یک خط چشم همه کاره عالی برای عروس است. خط چشم مایع Fenty Fly liner Long wear یک خط چشم مقاوم در برابر آب با نوکی نرم و انعطاف پذیر و شکلی مثلثی است. این خط چشم برای آرایشی ماندگاری مناسب است.

خط چشم مایع Fenty Fly liner Long wear

خط چشم تاتو کت فون دی

برای داشتن یک خط چشم عالی، باید محصولی ضد آب داشته باشید. خط چشم کت فون دی در رنگ مشکی و قهوه ای در بازار موجود است. این خط چشم مقاوم در برابر آب بوده و در تمام طول روز ماندگاری دارد. برای آن دسته از عروس ‌هایی که ترجیح می‌دهند ظاهری طبیعی داشته باشند، این خط چشم در رنگ قهوه‌ای نیز برای آرایش با ظاهری طبیعی موجود است.

بهترین رژگونه برای روز عروسی شما

رژگونه ای را انتخاب کنید که نرم و مناسب رنگ پوست شما باشد. نوشیدن الکل باعث برافروختگی پوست می‌شود، بنابراین اگر می‌خواهید از گونه‌های گلگون جلوگیری کنید، نوشیدنی‌ها را (حداقل قبل از عکس‌های عروسی تان) مصرف نکنید.

رژگونه روشن کننده قاصدک

رژگونه روشن کننده قاصدک دارای رنگ طبیعی با کمی درخشش بوده و برای طبیعی جلوه دادن آرایش عروس مناسب است.

رژگونه Glossier

رژگونه Glossier در چندین رنگ متنوع برای هر رنگ پوستی در قالب رژگونه ژلی و کرمی موجود است. همچنین آرایش کردن با آن و استفاده از این رژگونه آسان است.

بهترین پودر برای روز عروسی شما

کانسیلر و فونداسیون همراه با یک پودر برای ماندگاری آرایش در روز عروسی ضروری است. می توانید این پودر را در کیف خود نگه دارید تا درخشندگی صورت خود را در طول روز حفظ کرده و ثابت نگه دارید.

پودر ضد آب All Nighter Urban Decay

پودر ضد آب All Nighter Urban Decay هر نوع کرم پودر و فونداسیونی را کاملاً ضد آب می‌کند. فرمول و متریال سبک آن روغن‌های اضافی صورت و کرم پودر را جذب می‌کند تا ظاهری کاملاً بی‌ عیب و نقص داشته باشید.

پودر ضد آب All Nighter Urban Decay

پودر Laura Mercier

پودر ماندگاری آرایش معروف Laura Mercier برای مات کردن هر ناحیه از صورت و صاف نگه داشتن پوست، با فرمولی سبک و بدون چربی که آرایش را در تمام طول روز ماندگار نگه می‌دارد، عالی است.

بهترین مارک رژ لب برای عروس

رژ لب به عنوان محصولی نهایی آرایش شما را کامل می‌کند. بنابراین رژ لب عنصر اصلی در زیبایی آرایش روز عروسی شما محسوب می‌شود. با توجه به اینکه برندهای بسیاری با کاربردهای فراوان برای انتخاب وجود دارد (مات، براق و غیره) انتخاب تنها یکی از آن‌ها می‌تواند دشوار باشد. بهترین برندهای رژ لب را می‌توانید در سایر مقالات سایت دکتر فارمو مطالعه کنید.

رژ لب مات شارلوت تیلبری در Pillow Talk

این رژ لب صورتی مایل به نود بوده و برای عروس خانم‌ها مناسب است. این رژ لب برای هر خانمی در هر سنی و هر رنگ پوستی موجود می‌باشد. می‌توانید از رنگ صورتی ملایم که به رنگ طبیعی لب‌های شما جلوه بیشتری می‌بخشد استفاده کنید. بنابراین این برند منحصر به فرد، مختص رنگ طبیعی پوست و رنگ طبیعی لب شما است.

رژ لب Yves Saint Laurent Rouge Pur Couture از برند Melon D’Or

می توانید آرایش روز عروسی خود را با رژ لب Yves Saint Laurent زیباتر کنید. این رژ لب رنگی غلیظ و تند داشته و مناسب روز عروسی است. رنگ صورتی و هلویی برند Melon D’Or بسیار زیبا است. همچنین این رژ لب دارای SPF 15 است. بنابراین برای عروسی هایی که در تابستانی گرم برگزار می‌شوند عالی است.

رژ لب Yves Saint Laurent Rouge Pur Couture از برند Melon D’Or

رژ لب مات MAC

یکی دیگر از محصولات MAC، رژ لب مات MAC با قدرت ماندگاری بالا می‌باشد. فرمول مناسب و غنی این رژ لب باعث می شود تا رنگ‌ها به خوبی روی لب دیده شوند.

توجه: این مطلب یک توصیه پزشکی یا دارویی نیست!

5/5 - (25 امتیاز)

دکتر فارمو

دکتر فارمو مجموعه ای از متخصصان زیبایی و تندرستی، با سال ها تجربه‌ در زمینه های سلامت پوست و مو، رژیم درمانی، آرایشی و عمل‌های زیبایی است. ما به طور کامل با نیازهای مخاطبان خود آشنا هستیم و با به کارگیری علم روز، روش‌های مدرن و ابزارهای پیشرفته، به مراجعین خود کمک می‌کنیم تا بدنی سالم و ظاهری جذاب داشته باشند. هدف ما ایجاد آگاهی از طریق اطلاعات صحیح و بروز است تا ضمن فراهم آوردن تجربه‌ی مثبت و دلنشین، پرسش ها و چالش های شما را نیز رفع کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا