مجله آرایشی و زیباییوبلاگ

آرایش ابرو و انواع آن + آموزش آرایش ابرو

معرفی و آموزش انواع آرایش ابرو

در این مطلب از وبسایت دکترفارمو به معرفی و بررسی آرایش ابرو و انواع روش های آن و آموزش آرایش ابرو می پردازیم.

انواع آرایش ابرو

تا به حال صورتتان را بدون ابرو تصور کرده‌اید؟ تصویر چندان جالبی نیست. این بخش از صورت برخلاف اعضای دیگر که کارکرد حیاتی دارند، برای زیباتر شدن صورت کاربرد دارند و آن تقارن زیبایی که آفریننده ایجاد کرده، تقویت می‌کند. شاید شما هم برای زیباتر شدن، دغدغه داشتن ابروهای زیباتر و پرپشت دارید. در زیر انواع مدل های آرایش ابرو رو معرفی کرده ایم.

  • مداد ابرو
  • ریمل ابرو
  • هاشور ابرو
  • سایه ابرو دائمی
  • ایمپلنت ابرو
  • میکروبلیدینگ
  • ژل ابرو
  • تاتو ابرو
  • فیبروز ابرو
  • کاشت ابرو
  • استفاده از تقویت کننده‌های خانگی (مانند روغن نارگیل – روغن کرچک – روغن زیتون – آب پیاز – زرده تخم مرغ – وازلین)

انواع روش‌های آرایش ابرو

فرم و ظاهر ابرو تأثیر زیادی در زیبایی چشم و چهره دارد و این روزها راهکارهای بسیار متنوعی برای آرایش ابرو وجود دارد که ممکن است نام برخی از آنها را هم نشنیده باشید.
ایمپلنت ابرو، میکروبلیدینگ، کاشت و فیبروز ابرو برخی از کارهایی است که در مراکز زیبایی انجام می‌شود.  بعضی از روش‌ها هم از قدیم رواج داشته و دارد. در این یادداشت برخی از آن‌ها را با هم مرور می‌کنیم:

روش های آرایش ابرو

قبل از هر چیز آرایش ابرو باید بر اساس فرم صورت باشد. هر فرم صورتی با یک حالت ابرو زیبا می‌شود.

1. صورت مربعی

آرایش ابرو برای صورت مربع

صورت‌های مربعی صورت‌هایی هستند که پیشانی و فک در یک راستا قرار گرفته است. بهترین حالت ابرو برای این افراد «شکل منحنی» است. ابروی این دسته از افراد نباید خیلی هلالی باشد بلکه به قوس خیلی کمی احتیاج دارد.

2. صورت گرد

آرایش ابرو برای صورت گرد و دایره ای

ابروهای هشت بهترین ابرو برای افرادی است که صورت گرد یا دایره دارند. این حالت ابرو خطای دید ایجاد می‌کند و باعث کشیده‌تر دیده شدن صورت می‌شود. افرادی که دارای این صورت هستند نباید ابروهایشان را بیش از حد صاف یا گرد کنند.

3. صورت بیضی

آرایش ابرو برای صورت بیضی

اکثر افراد صورت بیضی دارند. بهترین مدل ابرو برای این افراد ابروهای زاویه دار با یک قوس ملایم است.

4. صورت لوزی

آرایش ابرو برای صورت لوزی

صورت‌های لوزی صورت‌هایی کمیابی هستند. افرادی که دارای این فرم صورت هستند، باید به سراغ ابروهای منحنی و قوس دار بروند تا زاویه چهره‌شان کم‌تر به چشم بیاید.

5. صورت قلبی

آرایش ابرو برای صورت قلبی

صورت‌های قلبی به ابروهای منحنی احتیاج دارند. البته این منحنی نباید خیلی گرد یا تیز باشد. به یاد داشته باشید که هرگز آرایش ابروی صاف به این گروه از افراد نمی‌آید.

آرایش ابرو دخترانه

آرایش ابرو دخترانه

بهترین آرایش ابرو دخترانه، اصلاح ابرو با موچین و قیچی است و نیازی به وسایل عجیب و غریب ندارد. با یک موچین و قیچی ساده می‌شود ابروهای زیباتری داشت.
اما این کار با اینکه به نظر ساده می‌رسد، مهارت ویژه‌ای نیاز دارد. اگر تبحر کافی دارید، می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید اما اگر می‌ترسید ابروهایتان تنک و ناقص شود، به آرایشگاه بروید.

قانون مهم برای اصلاح ابرو در خانه این است که سعی کنید وارد خط ابرو نشوید. ابتدا آن‌ها را به سمت بالا شانه کنید، این کار کمک می‌کند تا شکل طبیعی‌شان را پیدا کنید؛ سپس نوک هر مویی که بالاتر از ابرو است و اصطلاحاً از ابرو بیرون زده را قیچی کنید و در مرحله آخر موهای اضافی را با موچین بردارید.

آرایش ابرو جدید

اگر به دنبال جدیدترین مدل آرایش ابرو هستید، استفاده از صابون یا ژل ابرو خیلی کمک کننده است. برای این کار ابتدا با براش ابروهایتان را به سمت بالا شانه کنید؛ سپس با استفاده از صابون یا ژل آن‌ها را حالت دهید. این مدل چهره شما را زیباتر، جوان‌تر و شاداب‌تر نشان می‌دهد.

آرایش ابرو مشکی

اگر ابروهای پر و مشکی دارید، پیشنهاد می‌کنیم به جای اینکه آن‌ها را بکشید یا برای قاب‌بندی ابروها از تاتو و روش‌های مشابه استفاده کنید، با یک مداد، خط نازکی پایین ابروهای خود بکشید.
سپس این خط را با فرچه به سمت بالا پخش کنید تا رنگ آن در ابروهایتان محو شود. این کار هم حالت زیبایی به ابروهای مشکی شما می‌دهد و هم آن‌ها را نچرال و طبیعی می‌کند. فراموش نکنید در ترندهای مد سال‌های اخیر، قاب‌بندی خطی ابرو بسیار قدیمی و از مد افتاده است.

آرایش ابروی اصلاح نشده

این روزها ابروهای دست نخورده و پرپشت‌، ترند شده‌اند. اگر می‌خواهید منحصر به فرد و خاص به نظر برسید، هرگز ابروهایتان را بر ندارید. فقط آن‌ها را کمی مرتب کنید.

علی رغم اینکه پیشنهاد می‌کنیم ابروهایتان را بر ندارید اما نباید یک صورت شلخته و پر مو داشته باشید. شما می‌توانید وسط ابروهای خود را تمیز کنید، با یک تیغ کوچک دور ابروها را حالت دهید، با یک قیچی تارهای اضافی را هم کوتاه کنید و در نهایت با ریمل ابرو آن‌ها را حالت دهید.

آرایش ابرو عروس

آرایش ابرو عروس

آرایش ابرو عروس قاعده خاصی دارد. برای اینکه این کار به شکل حرفه‌ای انجام شود باید:

  • ابتدا یک مداد آرایشی را کنار پره‌های بینی قرار دهید و یک خط فرضی صاف رسم کنید. این خط باید تا قسمت تاج ابرو باشد. خط فرضی نشان دهنده ناحیه‌ای است که باید در حالت عادی ابرو از آنجا شروع شود.
  • حالا یک خط مورب هم فرض کنید. این خط باید از لبه‌های پرده بینی شروع و تا وسط قرنیه چشم ادامه پیدا کند. این نشان دهنده قله ابرو شما است.
  •  در آخر زاویه مداد را از کنار پره‌های بینی بیشتر کنید. به گونه‌ای که یک خط فرضی از لبه‌های بینی و گوشه انتهایی چشم رد شود. این نقطه جایی که باید ابروها تمام شود را نشان می‌دهد.

بر اساس این خطوط فرضی می‌توانید بهترین حالت ابرو را پیدا کنید؛ سپس از میان رنگ‌های پالت یک رنگ مناسب را انتخاب کنید، ابروها را کاملاً تمیز کرده و با یک قلم‌مو شروع به طراحی ابروها کنید.

آرایش ابرو با ریمل ابرو

ریمل ابرو وسیله‌ای مخصوص فرم دادن به ابروها و اصلاح ظاهر آن‌ها است. این ریمل شفاف و رنگی است. اما نباید آنها را  با ژل ابرو اشتباه بگیرید. این دو وسیله از لحاظ فرمولاسیون شبیه هم هستند اما در نوع ترکیبات و اپلیکاتور متفاوت‌اند.

ریمل ابرو

ریمل ابرو شبیه ریمل چشم است. شما با استفاده از آن می‌توانید ابروهایتان را پررنگ‌تر کنید. به یاد داشته باشید که ریمل ابرو برای افرادی مناسب است که ابروهایشان پر پشت است. اما اگر نمی‌خواهید رنگی به ابروهایتان اضافه شود از ژل ابرو استفاده کنید.

هاشور ابرو به روش میکروپیگمنتیشن

هاشور ابرو روش میکروپیگمنتیشن
هاشور ابرو روش میکروپیگمنتیشن

میکروپیگمنتیشن یک آرایش نیمه دائمی است. در این روش رنگ‌دانه‌های معدنی به وسیله سوزن‌های میکرو به شکل کاملاً طبیعی زیر لایه سطحی و در لایه دوم پوست کاشته می‌شود. این روش جایگزین خوبی برای آرایش روزانه است.

آرایش ابرو با سایه

آرایش ابرو با سایه (سایه ابرو) یکی از روش‌هایی است که برای تأکید بیشتر بر زیبایی و شکل ابروها استفاده می‌شود. برای شروع، نیاز به دو رنگ سایه دارید؛ یکی رنگی که به رنگ ابروی شما نزدیک باشد  و به آن رنگ پایه گفته می شود و دیگری چند نوع تیره‌تر از رنگ پایه است که برای تعریف مرزهای ابروها و توسعه خط کشیده می‌شود.

1. ابتدا با برس جهت ابروها را مرتب کنید.

2. سپس از رنگ تیره تر، خطوطی روی بخش زیرین هر ابرو و روی بالای آن رسم کنید.

3. سپس با استفاده از قلم مخصوص، سایه را به طور یکدست در ابروها پخش کنید.

4. سپس با استفاده از برس ابرو، سایه را با نوک برس به سمت بالا و خارج از ابروها بکشید تا شکل آن‌ها به طور طبیعی حفظ شود.

5. در مرحله آخر با استفاده از برس ابرو، تمام سایه‌های اضافی را پاک کنید و ابروهای خود را با یک قطره روغن ابریشمی نرم کنید تا زیبایی و جذابیت بیشتری به آن‌ها بخشید.

آرایش ابرو با سایه
آرایش ابرو با سایه

آموزش کشیدن کادر ابرو با کانسیلر

1- ابتدا، کانسیلر مناسبی با رنگی که به رنگ پوست شما نزدیک است انتخاب کنید.

2- قلم ابرو را برای ترسیم شکل ابرو‌های خود به کار ببرید.

3- با استفاده از قلم ابرو، شکل ابروهای خود را تعیین کنید.

مشخص کردن شکل ابرو
مشخص کردن شکل ابرو

4- با استفاده از کانسیلر، یک خط در بالا و پایین ابروهای خود کشیده و سپس خطوط کوچک‌تری روی حاشیه ابروهای خود بکشید. این خطوط برای تعیین وضعیت ابتدا و انتهای هر ابرو استفاده می‌شوند.

کشیدن کادر بالا و پایین ابرو
کشیدن کادر بالا و پایین ابرو
کشیدن کادر بالای ابرو
کشیدن کادر بالای ابرو

5- سپس با استفاده از کانسیلر، داخل محدوده خطوط را پر کنید و همگام با حرکت خود، کانسیلر را به سمت بالا اندازه‌بردارید. این کار باعث می‌شود که تراز ابروهای شما بهبود یابد و آنها به نظر بیشتری پر، کامل و خوش‌شکل بیایند.

آموزش کانسیلر ابرو
آموزش کانسیلر ابرو

6- سپس با استفاده از براش ابرو، وضعیت ابروهای خود را به شکل صاف و نرم تر تغییر دهید.

آموزش هایلایت ابرو

  1. ابتدا باید با یک قلم یا قلم چشم، خطی را در زیر ابروهای خود بکشید تا به عنوان دستورالعمل برای هایلایت کردن ابروها استفاده کنید.
  2. برای هایلایت کردن ابروها، باید رنگی که با رنگ ابروهای شما سازگاری دارد را انتخاب کنید. شما می‌توانید از رنگ های تیره تا روشن و رنگ های روشن تا تیره استفاده کنید.
  3. با استفاده از قلم هایلایتر ابرو، رنگ را روی ابروهای خود بمالید.
  4. برای استفاده از کرم یا ژل هایلایتر ابرو، مقدار کمی از محصول را به نوک انگشت خود بردارید و آرام آرام روی ابروهای خود بمالید.
  5. با استفاده از پودر هایلایتر ابرو، مقداری از محصول را روی مداد ابرو شانه دار که در اختیار دارید، روی ابروهای خود بمالید.
  6. پس از انجام هایلایت کردن ابروها، برای رسیدن به یک شکل طبیعی تر، رنگ هایی را که بیش از حد برجسته شده‌اند و یا رنگ‌هایی که ناهماهنگ به نظر می‌آیند، با یک برس ابرو هم‌تراز کنید.
  7. برای ثابت کردن هایلایت ابروهای خود، می‌توانید از ژل فیکساتور استفاده کنید. برخی از ژل هایلایتر‌ها نیز قابلیت ثابت شدن دارند، اما در صورتی که محصولی با این خاصیت ندارید، می‌توانید از ژل فیکساتور استفاده کنید.

آموزش هاشور ابرو با آکوا

  1. قبل از شروع هاشور ابرو با آکوا، باید اطمینان حاصل کنید که پوست صورت تمیز و خشک است. می‌توانید از یک لوسیون ملایم و مناسب برای پوست صورت استفاده کنید تا پوست صورت خود را تمیز کنید و به خوبی آماده هاشور ابرو با آکوا شوید.
  2. قبل از هرگونه هاشور، باید شکل نهایی ابرو را طراحی کنید. برای این کار، می‌توانید از قیچی ابرو استفاده کنید و موهای اضافی ابرو را کوتاه کنید تا شکل نهایی آن را بهبود ببخشید.
  3. آکوا را در یک ظرف کوچک ریخته و با یک قلم مو رنگی یا قلم ابریشمی مخصوص هاشور ابرو، آن را مخلوط کنید تا رنگ آن به خوبی ترکیب شود.
  4. با استفاده از قلم ابریشمی مخصوص هاشور ابرو و رنگ آکوا، به طور نرم و به‌طور مداوم روی ابرو حرکت دهید تا رنگ به خوبی پوشیده شود. بهتر است از بیرون به داخل ابرو حرکت کنید و به آرامی و با توجه به شکل نهایی ابرو، رنگ را بکشید.
  5. پس از اینکه هاشور ابرو با آکوا به خوبی انجام شد، باید صبر کنید تا رنگ خشک شود. سپس با استفاده از یک پنبه تمیز و مرطوب، لایه اضافی رنگ را از پوست صورت پاک کنید و ابروی خود را تکمیل کنید.
آموزش هاشور ابرو با آکوا
آموزش هاشور ابرو با آکوا

آموزش کشیدن لاک ابرو

  1. ابتدا باید مطمئن شوید که ابروی شما تمیز است و هیچ چربی‌ای روی آن وجود ندارد. برای پاک کردن ابرو، می‌توانید از یک پنبه و الکل خالص استفاده کنید.
  2. برای رسم خطوط اولیه روی ابرو، می‌توانید از یک قلم ابریشمی با قلمی نازک و نرم استفاده کنید. با این روش می‌توانید شکل و اندازه ابرو را به درستی برای کشیدن لاک مشخص کنید.
  3. برای انتخاب رنگ مناسب لاک ابرو، باید با رنگ پوست صورت و رنگ موهای خود سازگار باشد. برخی از رنگ‌های محبوب لاک ابرو عبارتند از: کاهی، قهوه‌ای تیره و سبز زیتونی.
  4. با استفاده از قلم لاک ابرو و با شروع از نقطه‌ای در نزدیکی ریشه ابرو، خطی را روی ابرو کشیده و به طور تدریجی آن را تا انتهای ابرو ادامه دهید. سپس خط دیگری را برای نیمه دیگر ابرو کشیده و به نقطه مقابل اولیه برسانید.
  5. پس از کشیدن خطوط، با استفاده از قلم لاک ابرو، ابرو را پر کنید تا به شکلی یکنواخت و جذاب در بیاید.
  6. پس از پر کردن ابرو، اگر لاک اضافی روی پوست صورت شما قرار گرفته، می‌توانید از یک پنبه و الکل خالص برای پاک کردن آن استفاده کنید.
  7. لاک ابرو پس از چندین ساعت در صورتی که به خوبی خشک نشده باشد ممکن است لکه بزند. برای پاک کردن آن، می‌توانید از یک قطره روغن صنعتی و یا الکل برای شستشو استفاده کنید.

طراحی ابرو

حتماً برای شما هم پیش آمده که قصد کوتاهی موهایتان را داشته باشید، اما از قبل به دنبال مدلی بگردید که به‌صورت شما بیاید. این قانون برای ابرو هم صدق می‌کند.
شما باید قبل از اصلاح و آرایش ابرو، طراحی آن را یاد بگیرید؛ یعنی بدانید که چه نوع ابرویی به اندازه، ابعاد و به‌طور کلی صورت شما می‌آید. طراحی ابرو تا حد زیادی به فرم صورت شما بستگی دارد. وقتی بهترین مدل را پیدا کردید، باید با تکرار و تمرین زیاد تلاش کنید تا آن‌ها را قرینه درآورید.

آرایش ابرو با مداد

آرایش ابرو با مداد

این روش قدیمی اما کاربردی برای آرایش‌های موقت بسیار کاربردی است. شما می‌توانید بخش‌های نازک ابرو را با استفاده از یک مداد ابرو پر کنید. مداد ابرو در داروخانه‌ها یا فروشگاه‌های لوازم آرایش یافت می‌شود؛ فقط باید رنگ آن را با ابروهایتان مطابقت دهید.

سایه ابرو دائمی

سایه دائمی یک مدل آرایش ابرو است که شبیه سایه‌های معمولی است و با هدف پر کردن ابروها در طول روز استفاده می‌شود؛ با این تفاوت که ماندگاری آن بیشتر است. از انواع سایه دائمی ابرو می‌توان به سایه طبیعی، سایه ساده و سایه مخملی اشاره کرد.

آموزش آرایش ابرو در خانه

آموزش آرایش ابرو در خانه

موهای ابرو به خاطر رشد زیاد به سرعت بدحالت می‌شود. بنابراین لازم است کمی در باره آرایش ابرو در خانه اطلاعات داشته باشیم تا از پس برخی کارهای اولیه و روتین بربیاییم. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  • قبل از هر چیز ابروهایتان را کامل بشویید و خشک کنید.
  • با توجه به تکنیک‌هایی که قبلاً بررسی کردیم ابتدا و انتهای ابروهایتان را مشخص کنید.
  • با یک شانه کوچک و مخصوص موهای ابروهای خود را مرتب کنید.
  • اگر کار با مداد ابرو برای شما ساده است، می‌توانید با مداد خط‌های کوتاه و نرمی را روی ابروهایتان بکشید تا ظاهر آن‌ها طبیعی‌تر به نظر برسد.
  • اگر دوست دارید از سایه استفاده کنید، می‌توانید یک سایه متناسب با رنگ ابروهایتان بخرید. هنگام استفاده از سایه باید حواستان باشد که ابروهای خود را خیلی پررنگ نکنید. بهتر است ابتدا آن‌ها را شانه کنید سپس سایه کمی روی آن‌ها بکشید.
  • ژل لیفت ابرو از همه ساده‌تر است. شما می‌توانید برای حالت دادن به ابروهایتان از ژل لیفت استفاده کنید. ژل ابرو هم دارای یک فرچه و هم یک ژل بسیار عالی است که به‌طور هم زمان ابروهایتان را حالت می‌دهد و آن‌ها را در سر جایشان فیکس می‌کند.

آموزش برداشتن ابرو برای مبتدی‌ها

  • ابروها را شانه بزنید.
  • انتها و قوس آن‌ها را مشخص کنید.
  • نقاط مشخص شده را با دقت به هم وصل کنید تا نمای کلی ابرو مشخص شود.
  • موهای اضافی را با موچین بردارید.
  • دورتادور ابروها را با قیچی مرتب کنید.
  • این مراحل را مجدداً تکرار کنید تا مطمئن شوید که ابروها قرینه شدند.

وسایل آرایش ابرو

وسایل آرایش ابرو

برای آرایش ابرو از وسایل و متدهای مختلفی استفاده می‌شود. تمام این وسایل با هدف زیباتر کردن ابرو و رفع نواقص طراحی شدند. برخی از این وسایل و ابزار از این قرارند:

لوازم آرایش ابرو

  • مداد ابرو
  • سایه ابرو
  • ماژیک ابرو
  • ریمل ابرو
  • صابون ابرو
  • ژل ابرو

بهترین وسیله برای آرایش ابرو

یکی از روش‌های کاربردی که امروزه از آن استفاده می‌شود و کمک زیادی به ترمیم نواقص ابرو میکند، روش فیبروز است. در میان متدهای مختلف هاشور، فیبروز با استقبال بیشتری از طرف زیباجویان روبرو شده‌اند.
فیبروز در واقع نوعی تاتو است که بخش‌های خالی ابرو را با استفاده از خط‌های مورب و کوتاه پر می‌کند. اما این خط ها بسیار ظریف هستند و شبیه تارهای مو به نظر می‌رسند.

برندهای وسایل آرایش ابرو

حتماً برای شما هم پیش آمده به قصد خرید لوازم آرایشی به بازار بروید اما از تنوع برندها گیج شوید. بر اساس آمارهای به دست آمده برندهای بنفیت، اربن دیکی، اسنس، دو سه، فلومار، مک، اوریفلیم، لورال، کنویس، بورژوا و آناستازیا از مدل‌های محبوب و با کیفیت هستند که امتحانشان را پس دادند.

ریمل ابرو بنفیت

ریمل ابرو بنفیت

ریمل ابرو بنفیت یکی از برندهای پرطرفدار است که علاوه بر اینکه ابروها را حالت می‌دهد، کاری می‌کند طبیعی‌تر به نظر برسند. ریمل ابرو بنفیت در برابر آب مقاوم است و دلیل قدرت فوق‌العاده‌اش از به هم ریختگی ابروها جلوگیری می‌کند. با استفاده از این مارک می‌توانید مطمئن باشید برای ساعت‌ها فرم دلخواهتان ثابت بماند.

مداد ابرو اربن دیکی

اگر همچنان در دسته آدم‌هایی قرار دارید که آرایش با مداد ابرو را ترجیح می‌دهند، مداد ابروی اربن دیکی  را انتخاب کنید که سبک و نوک تیز است. شما می‌توانید برای استفاده روزانه از آن استفاده کنید. رنگ این مداد نمی‌ریزد و در برابر آب نسبتاً مقاوم است.

ریمل ابرو اسنس

ریمل ابرو اسنس

خاصیت مهم ریمل ابرو اسنس حجم دهنده و حالت دهنده بودنش، است؛ این محصول همچنین دارای فیبرهای پرکننده‌ای است که می‌تواند قسمت‌های خالی ابرو را به خوبی کاور کند. نسبت به کارایی بالایی که دارد، قیمتش مناسب است.

ریمل ابرو دوسه

برند ریمل ابرو دوسه دارای بافت ژله‌ای و سبکی است. اگر می‌خواهید ابروهای شما پرپشت دیده شود و در عین حال کاملاً طبیعی باشد، حتماً این برند را امتحان کنید. می‌توانید مطمئن باشید، این محصول ساعت‌ها روی ابروهایتان باقی می‌ماند و نمی‌ریزد.

ریمل ابرو فلورمار

تنوع رنگ، خصوصیت بارز ریمل ابروی فلورمار است. این مدل چهار رنگ دارد. شما می‌توانید بر اساس رنگ پوست و مو یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. علاوه بر این، رنگ‌دانه‌های محصول با موی ابرو سازگاری دارد و باعث حس کشیدگی و خشکی نمی‌شود.

ریمل ابرو مک

ریمل ابرو مک

پیش از خرید ریمل ابرو برند مک، باید بدانید که این محصول ۳ شماره دارد. شما می‌توانید با استفاده از آن ابروهایتان را پرپشت کنید. ویژگی جذاب آن در این است که در عین حالت دادن به ابروها، بدون چسبندگی است به همین علت جلوه کاملاً طبیعی دارد.

مداد ابرو اربن دیکی ماژیکی

این مداد ابرو دارای روغن نارگیل، آرگان و ویتامین E است. مداد ابرو اربن دیکی ماژیکی ساخت آمریکا است و  مانند سایر مدادها نیازی به تراشیدن ندارد و حتی در روزهای گرمای تابستان ثابت و بدون پخش شدن روی صورت باقی می‌ماند.

ریمل ابرو اوریفلیم

این برند تلاش کرده تا محصولاتی ارائه دهد که مانع از ریزش ابروها شوند. ریمل ابرو اوریفلیم در برابر تعریق و رطوبت مقاوم است، باعث افزایش حجم ابروها می‌شود، ماندگاری بالایی دارد، تقویت کننده  و ضد حساسیت است.

ریمل ابرو لورال

ریمل ابرو لورال

ریمل ابرو لورال بافت نرمی دارد و حتی اگر  به مدت طولانی استفاده شود، باعث ریزش نمی‌شود. شما می‌توانید به سادگی و با استفاده از پاک کننده‌های آرایشی آن‌ها را پاک کنید.

ریمل ابرو کنویس

ریمل ابرو کنویس پوشش بسیار عالی دارد و درصد حجم دهندگی آن بسیار بالا است. این محصول با کیفیت توانسته تا به حال رضایت افراد زیادی را به دست آورد و تمامی سلیقه‌ها را پوشش دهد.

ریمل ابرو بورژوا

این ریمل دارای روغن آرگان است به همین علت از چسبندگی ابروها جلوگیری می‌کند. ریمل ابرو بورژوا علی رغم ماندگاری و کیفیت بسیار خوبش به راحتی شسته می‌شود. سبک است و استفاده طولانی مدت از آن شما را خسته نمی‌کند.

ریمل ابرو آناستازیا

ریمل ابرو آناستازیا ژلی است و رنگ‌دانه‌های بسیار خوبی دارد به همین علت می‌تواند منافذ خالی ابرو را به خوبی پر کند. اگر روی ابرهایتان شکستگی و یا جای خالی دارید به راحتی با این مدل می‌توانید آنها را بپوشانید چون کار با آن ساده است.

جمع بندی آرایش ابرو و انواع آن

آرایش ابرو روش های مختلفی دارد که باتوجه به نوع صورت نیز این آرایش متفاوت خواهد بود. لوازم آرایش ابرو شامل مداد ابرو، ماژیک ابرو و صابون ابرو و… است که باید در آموزش آرایش ابرو نحوه استفاده هر یک از این ابزار را یاد بگیرید. فراموش نکنید که ابرو نقش مهمی در چهره شما دارد و باید به آن اهمیت بدهید. در این آموزش نحوه آرایش ابروهای مختلف را نیز آموزش داده ایم که بتوانید بهترین آرایش ابرو را داشته باشید. در مقاله ای تازه درباره وسایل لازم برای آرایش کامل صحبت کرده ایم که میتواندی آن را مطالعه کنید.

توجه: این مطلب یک توصیه پزشکی یا دارویی نیست!

4.5/5 - (2 امتیاز)

دکتر فارمو

دکتر فارمو مجموعه ای از متخصصان زیبایی و تندرستی، با سال ها تجربه‌ در زمینه های سلامت پوست و مو، رژیم درمانی، آرایشی و عمل‌های زیبایی است. ما به طور کامل با نیازهای مخاطبان خود آشنا هستیم و با به کارگیری علم روز، روش‌های مدرن و ابزارهای پیشرفته، به مراجعین خود کمک می‌کنیم تا بدنی سالم و ظاهری جذاب داشته باشند. هدف ما ایجاد آگاهی از طریق اطلاعات صحیح و بروز است تا ضمن فراهم آوردن تجربه‌ی مثبت و دلنشین، پرسش ها و چالش های شما را نیز رفع کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا