مجله آرایشی و زیباییوبلاگ

بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی کانادا کدامند؟

معرفی بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی تولید کشور کانادا

بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی کانادا

بهترین برندهای آرایشی از محصولات کشور کانادا هستند. برندهای آرایشی مشهور و محصولات طبیعی مراقبت پوستی از جمله تولیدات کانادایی هستند که به مخاطبان عرضه می شود. می خواهیم در این مقاله مروری بر بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی کانادا بیاندازیم.

محصولات آرایشی و بهداشتی Veriphy

امروزه مسئولیت پذیری در قبال دنیایی که در آن زندگی می کنیم، از همیشه مهم تر شده و بنیانگذاران محصولات آرایشی و بهداشتی Veriphy این را در تاسیس یک برند محصولات زیبایی با نگاه به آینده و توسعه پایدار انعکاس دادند. تمامی محصولات برند Veriphy شامل پاک کننده ها، مرطوب کننده ها، سرم ها، تونرها و … کاملا کرولتی فری و طبیعی هستند.
طراحی و تولید آنها به وسیله روش‌های توسعه پایدار و با استفاده از منابع مطمئن بسته بندی محصولات، همگی در کانادا انجام می‌شود. ماموریت این برند به عنوان یکی از بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی کانادا، به غیر از تولید باکیفیت ترین محصولات مراقبت پوستی، پایبندی به حفظ محیط زیست و حمایت از برنامه های تشویق زنان به حضور مستمر در حوزه های مطالعاتی STEM (علم، فناوری، مهندسی و ریاضیات) مثل فیزیک، پزشکی و تحصیل در رشته های پزشکی و داروسازی مخصوصا برای کسانی که شرایط تحصیل در کانادا را دارند، است.

برند آرایشی و بهداشتی ELLA i SKiN

اسم برند آرایشی و بهداشتی ELLA i SKiN از روی اسم مادر میشل – بنیانگذار این برند – یعنی Ella گرفته شده که به دلیل بیماری سرطان از دنیا رفت. این برند به اجرای روشهایی پایبند است که با توسعه سلامت و روشهای پایدار، سعی در تولید مجموعه ای از محصولات آرایشی و بهداشتی ممتاز با استفاده از ترکیبات ارگانیک و باکیفیت ترین مواد سازنده دارد.
از جمله محصولات آرایشی و بهداشتی ELLA می توان به تونر، کرم، لایه بردار، ماسک، کرم دور چشم و … با ترکیباتی برای تمامی انواع مثل شامل پوست های خشک، حساس، پوست مستعد بروز جوش و موارد دیگر اشاره کرد. این شرکت که در کینگستون، انتاریو واقع شده به اجرای روشهای دوستدار محیط زیست، استفاده از محفظه های قابل بازیافت و مواد اولیه تولید شده در کانادا پایبند است و بسته بندی هایش نیز قابلیت مصرف چندباره دارد و فرایندهای تحقیق و توسعه اش هم کاملا کرولتی فری و دوستدار حیوانات است.

محصولات آرایشی و بهداشتی BKIND

محصولات آرایشی و بهداشتی BKIND

برند آرایشی BKIND در کبک قرار دارد و خط تولید آن نیز مجموعه کامل و درخشانی از محصولات آرایشی و بهداشتی را در اختیار مخاطبانش قرار می دهد. این محصولات کاملا گیاهی، کرولتی فری و تماما طبیعی هستند.
کرم دست آن فوق العاده موثر است و حس تازگی را القا می کند و به هیچ وجه چربی آن روی پوست باقی نمی ماند. در تولید این محصول از کره شیا و روغن زردآلو استفاده شده و عطر ملایم مرکبات دارد. فلسفه محصولات آرایشی و بهداشتی BKIND، احترام به بدن، ذهن، محیط زیست و حیوانات است. تمامی محصولات این برند آرایشی و بهداشتی، نه تنها با بهترین محصولات گیاهی بلکه با شادی و مهربانی پر شده است.

برند آرایشی و بهداشتی Sahajan

محصولات آرایشی و بهداشتی Sahajan با ترکیب فناوری های مدرن مراقبت از پوست با علوم کهن باعث شده تا مبنای این برند آرایشی بر روشی باستانی به نام “Ayurveda” قرار بگیرد. این کلمه سنسکریت به معنای “علم زندگی” در واقع رویکرد بنیانگذار این برند یعنی لیزا ماتام در قبال تمامی فعالیت هایشان است.
ترکیبات به کار رفته در محصولات مراقبت از پوست، لب، مو، بدن و چشمان در راستای تامین مواد مغذی پوست و ترمیم صدمات ناشی از تنش های خارجی، داخلی و محیط زیستی بر روی بدن و ذهن افراد است. محصولات بهداشتی و پاک کننده Sahajan به پوستتان حس سلامت و طراوت را به پوستتان می بخشد و روح و ذهنتان را نیز جلا می دهد.

برند آرایشی و بهداشتی NUDESTIX

برند آرایشی و بهداشتی NUDESTIX

اگر هیچ یک از محصولات آرایشی و بهداشتی بازار نتوانند شما را به تجربه دلخواهتان برسانند، چه خواهید کرد؟ خوب اگر شما هم مثل تیم مادر دختری جنی، آلی و تیلور فرانکل باشید احتمالا خط تولید لوازم آرایشی مد نظرتان را برای رسیدن به این تجربه، راه می اندازید.
برند آرایشی و بهداشتی NUDESTIX با سه شعار “هر چه تمیزتر، بهتر”، “هر چه ساده تر، بهتر” و “هر چه راحت تر، بهتر” یک مجموعه منحصر به فرد از مدادهای آرایشی را ارائه می کند که با تکیه بر زیبایی طبیعی افراد، و نه پوشاندن آن با لایه های سنگین مواد آرایشی طراحی شده است.
محصولات NUDESTIX پر از موادی مثل آنتی اکسیدان ها و مرطوب کننده های طبیعی است که پوستتان به آن نیاز دارد. قطعا برند آرایشی و بهداشتی NUDESTIX را می توان عامل ایجاد یکی از متمایزترین تجربیات آرایشی و زیبایی کانادا دانست.

برند آرایشی و بهداشتی Graydon

اگر قرار باشد که یک نفر درباره تاثیر مواد مغذی مناسب بر ظاهر و چهره فرد بداند، می توان او را کارآفرین کانادایی یعنی گریدون موفات دانست. گریدون به عنوان یک سرآشپز وگان، با سابقه طولانی کارشناسی حوزه سلامت کل نگر، خط تولید محصولات آرایشی خود را با استفاده از ترکیباتی متشکل از محصولات کاملا گیاهی راه انداخت تا سلامت و زیبایی پوست و مو را تامین کند.
تمامی محصولات مراقبت از پوست و موی برند آرایشی و بهداشتی Graydon تحت آزمایشات پزشکی قرار گرفته و طبیعی، کرولتی فری و حساسیت زا بودنش هم مورد آزمایش قرار می گیرد. مواد مورد نیاز برای پوستتان را برایش تامین کنید و برای کمک به موهایتان در داشتن یک تجربه لذت بخش، از کسب و کارهای اخلاقی، پایدار و دوستدار محیط زیست حمایت کنید.

برند آرایش و بهداشتی LASPA

مسیر برند آرایشی و بهداشتی LASPA تنها از تولید محصولات زیبایی طبیعی با استفاده از باکیفیت ترین مواد اولیه گذر می کند. تمامی محصولات این برند، راهی ایمن برای تامین مواد مغذی مورد به پوست را ایجاد می کنند و بعلاوه همه چیز کاملا کرولتی فری و زیست تخریب پذیر هستند.

برند آرایشی و بهداشتی Routine

اگر به دنبال یک دئودورانت طبیعی هستید، مستقیما به سراغ برند Routine بروید. این شرکت در کلگری واقع شده و از مواد اولیه سالم و بیخطر در محصولاتشان استفاده می کنند. می توانید از دئودورانت های کرمی (که مثل لوسیون به بدن مالیده می شوند) یا استیکی استفاده کنید.
بسته های کوچک محصولات این برند برای سفر بسیار عالی هستند و دئودورانت های کرمی آن نیز مجددا پر می شوند. اگرچه دئودورانت های طبیعی کمی گران تر هستند اما در مقایسه با دئودورانت های دیگر، عملکرد قابل قبول تری در قبال پوست دارند.

برند آرایشی و بهداشتی Pivot Skincare

زمستان های خشک کانادا باعث شد تا Cindy Berg به فکر تولید محصول جدیدی برای نرم و سالم نگاه داشتن پوست مراجعینش در طول سال بیافتد. محصولات آرایشی و بهداشتی موجود در فروشگاهها از اثرگذاری و ترکیب مناسب مواد طبیعی برخوردار نبود، بنابراین خودش دست به کار شد تا ترکیبی منحصربفرد از روغن های گیاهی را برای تامین مواد مغذی و جوانسازی [حتی] خشک ترین پوست ها ایجاد کند.
برند آرایشی و بهداشتی Pivot Skincare یک کسب و کار خانوادگی است که تیم سیندی با سه دخترش یعنی امیلی، سوفی و اما برای تولید این محصولات گیاهی را دور هم جمع کرد. تمامی محصولات این برند در تورنتو، انتاریو و با استفاده از مواد اولیه تهیه شده از تولیدکنندگان و فروشگاههای منطقه، تولید می شود.

توجه: این مطلب یک توصیه پزشکی یا دارویی نیست!

4.7/5 - (4 امتیاز)

دکتر فارمو

دکتر فارمو مجموعه ای از متخصصان زیبایی و تندرستی، با سال ها تجربه‌ در زمینه های سلامت پوست و مو، رژیم درمانی، آرایشی و عمل‌های زیبایی است. ما به طور کامل با نیازهای مخاطبان خود آشنا هستیم و با به کارگیری علم روز، روش‌های مدرن و ابزارهای پیشرفته، به مراجعین خود کمک می‌کنیم تا بدنی سالم و ظاهری جذاب داشته باشند. هدف ما ایجاد آگاهی از طریق اطلاعات صحیح و بروز است تا ضمن فراهم آوردن تجربه‌ی مثبت و دلنشین، پرسش ها و چالش های شما را نیز رفع کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا