وبلاگ

بهترین رنگ موهای ترند

تغییر رنگ مو و استفاده از رنگ‌های سال، یک تکنیک موثر و بسیار کاربردی جهت تغییر چهره افراد است که تنوع بسیاری در ظاهر ایجاد می‌کند. هر سال رنگ‌های مختلف در حوزه‌ی رنگ مو، رنگ لباس، رنگ اکسسوری و… ترند می‌شود و شما می‌توانید همانند بسیاری از افراد جامعه پیرو این رنگ‌ها شوید. رنگ موهای ترند، شامل پلاتینی، رنگ ماهگونی، مارسالا و… که در ادامه به بررسی دقیق تر۱۰ رنگ مو جدید، شیک و ترند ۲۰۲۳ می‌پردازیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

رنگ موی ترند

همانطور که می‌دانید رنگ مو تأثیر بسیاری در چهره و استایل افراد دارد و یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین فاکتورهای زیبایی به شمار می‌آید. با تغییر رنگ مو و استفاده از رنگ‌های سال می‌توان به خوبی چهره را تغییر داد و تنوع بسیاری در ظاهر ایجاد کرد.

رنگ موهای ترند ۲۰۲۳ طیف بسیار گسترده‌ای دارند و هر خانمی با توجه به سلیقه، رنگ پوست و چشم خود می‌تواند از میان آن‌ها مناسب‌ترین و بهترین آن‌ها را انتخاب نماید.

معرفی ۱۰ رنگ مو جدید امسال 1402

رنگ مو جدید ترند
رنگ مو جدید ترند

در ادامه به معرفی و بررسی ۱۰ رنگ مو جدید امسالی می‌پردازیم.

رنگ مو پلاتینی

این رنگ مو شیک و زیبا یکی از رنگ موهای ترند ۲۰۲۳ است که پوست‌های سرد، روشن و گلگون را بسیار زیباتر و جذاب‌تر نشان می‌دهد و سازگاری خوبی با آن‌ها دارد.

رنگ مو پلاتینی شهرت خود را تا حد بسیار زیادی مدیون سلبریتی‌هایی نظیر؛ آریا گرنده و لیدی گاگا است. این رنگ مو را می‌توان ترکیبی از رنگ‌های نقره‌ای و سفید در نظر گرفت که سایه‌های ضعیف و کم‌رنگی از بنفش و آبی نیز در آن مشاهده می‌شود.

لازم به ذکر است که رنگ مو پلاتینی تنها بر روی موهای روشن در پایه ۱۰ اعمال می‌شود. به همین جهت اگر قصد دارید موهای خود را به این رنگ درآورید، آن‌ها را باید تا پایه ۱۰ دکلره کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که در تکنیک رنگ‌کردن مو برای رسیدن به رنگ پلاتینی اهمیت بسیار زیادی دارد که شامل استفاده از پودر دکلره، پراکسید هیدروژن و ماسک‌های آبرسان است. البته از آنجا که در این رنگ مو، موهای شما به روشن‌ترین حالت خود می‌رسند، مراقبت‌های پس از رنگ‌کردن را به خوبی انجام دهید و از وسایل حرارتی نظیر؛ سشوار و اتومو بیش از حد استفاده نکنید.

رنگ مو آکاژو یا ماهگونی

این رنگ مو زیبا تناژی بین قهوه‌ای تیره و شرابی دارد و برای تمام پوست‌ها مناسب است. به عبارت دقیق‌تر رنگ آکاژو با پوست‌های سرد کنتراست زیبایی ایجاد می‌کند و به خوبی با پوست‌های گرم هماهنگی‌ دارد.

رنگ مو قرمز تیره و روشن

این رنگ مو هیچ نیازی به دکلره ندارد، به همین جهت آسیب شدیدی به موهای شما وارد نمی‌کند. رنگ مو قرمز تیره با پوست‌های تیره به خوبی سازگار دارد و موجب گرم‌تر بنظررسیدن چهره شما می‌شود‌. لازم به ذکر است که رنگ موی قرمز روشن تناژهای مختلفی دارد که هرکدام زیبایی خاص خود را دارند. در رنگ موی قرمز روشن، رنگ ساقه روشن است و ریشه‌ها قرمز تیره هستند.

رنگ موی مارسالا

رنگ موی مارسالا یک رنگ غنی و قوی است که اسم آن از یک شراب ایتالیایی گرفته شده است. این رنگ بین رنگ‌های قرمز روشن و شرابی بوده و شامل ته‌رنگ قهوه‌ای است. بطورکلی رنگ مارسالا مناسب‌ترین و بهترین رنگ برای افراد سبزه به شمار می‌آید.

رنگ قهوه‌ای روشن

این رنگ از آن دسته رنگ موهای همیشه ترند است که می‌تواند بر پایه رنگ‌های نسکافه‌ای، شکلاتی، کاراملی، گردویی، موکا و قهوه‌ای عسلی باشد. قهوه‌ای روشن بر روی موها جلوه‌ای بسیار طبیعی و زیبا دارد و بهره‌گیری از آن بسیار آسان است. به همین خاطر تعداد بسیار زیادی از افراد این رنگ را برای موهای خود انتخاب می‌کنند.

بلوند مرواریدی

این رنگ مو از دیگر رنگ موهای ترند ۲۰۲۳ است که ظاهر یکدستی ندارد و هایلایت‌هایی با تناژهای مختلف در آن کار می‌شود‌. جالب است بدانید که بلوند مرواریدی برخلاف بسیاری از رنگ موها نیاز به مراقبت کم‌تری دارد و نگهداری از آن به سادگی امکان‌پذیر است.

رنگ موی بلوند ماسه‌ای

رنگ موی بلوند ماسه‌ای یکی از بهترین و مناسب‌ترین تناژهای رنگ مو بلوند است که فرمول آن از شن‌های ساحلی با سایه‌های ملایم الهام گرفته شده است و زیبایی چهره‌ها را بیش‌تر می‌کند.

انواع رنگ مو ترند
انواع رنگ مو ترند

رنگ موی قهوه‌ای وانیلی یا آمبره

این رنگ موجب می‌شود که مو بدون اینکه رنگ پایه تیرگی خود را از دست بدهد، روشن‌تر شود. این نوع رنگ مو از لایه‌های زیبای آمبره بلوند تشکیل شده است و ظاهری کرمی قهوه‌ای رنگ به موهای شما می‌دهد.

بنفش تیره

این رنگ مو یکی از جذاب‌ترین رنگ موها است که رنگ مو بادمجانی روی موهای قهوه‌ای رنگ می‌شود و با پوست‌های سبزه کاملاً سازگاری دارد.

اگر قصد دارید موهای خود را به رنگ بنفش تیره درآورید، حتماً هر چهار هفته یکبار موهای خود را رنگساژ نمایید. چراکه رنگ بنفش با گذشت زمان محو می‌شود و از بین می‌رود.

مشکی

مشکی شیک‌ترین و محبوب‌ترین ترند سال ۲۰۲۳ است که با پوست‌های سبز و گندمی سازگاری کامل دارد. این رنگ مو هم برای موهای کوتاه و هم موهای بلند زیبا و جذاب است.

همانطور که می‌دانید اغلب ایرانی‌ها بصورت طبیعی رنگ موی مشکی دارند. به همین خاطر جهت آنکه به روزمرگی دچار نشوید، رنگ موی خود را هر از چند گاهی تغییر دهید. لازم به ذکر است که جهت این امر هیچ الزامی وجود ندارد که بصورت کامل موها را رنگ نمایید. بلکه تنها با یک تغییر کوچک در تنالیته‌های رنگی می‌توانید تغییر در چهره و ظاهر خود ایجاد نمایید. رنگ موی مشکی ماندگاری بسیار بالایی دارد و به سادگی قابل تغییر نیست، اما شما می‌توانید تناژهای رنگی مختلف در این رنگ مو بکار ببرید.

منبع: https://blog.wella.com/us/fall-2023-hair-color-trends

3.1/5 - (7 امتیاز)

دکتر فارمو

دکتر فارمو مجموعه ای از متخصصان زیبایی و تندرستی، با سال ها تجربه‌ در زمینه های سلامت پوست و مو، رژیم درمانی، آرایشی و عمل‌های زیبایی است. ما به طور کامل با نیازهای مخاطبان خود آشنا هستیم و با به کارگیری علم روز، روش‌های مدرن و ابزارهای پیشرفته، به مراجعین خود کمک می‌کنیم تا بدنی سالم و ظاهری جذاب داشته باشند. هدف ما ایجاد آگاهی از طریق اطلاعات صحیح و بروز است تا ضمن فراهم آوردن تجربه‌ی مثبت و دلنشین، پرسش ها و چالش های شما را نیز رفع کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا