مجله تناسب اندام

لیست بهترین مکمل های بدنسازی با کیفیت بالا

معرفی چند مکمل بدن سازی برای قبل از تمرین

این روز ها پیدا کردن بهترین مکمل بدنسازی ایده آل با تمام تبلیغات فریبنده ای که وجود دارد می تواند خطرناک باشد. بنابراین، ما در این مقاله از وبسایت دکتر فارمو با فهرست کردن بیشتر محصولات و فرمول های پیشنهادی مورد نیاز برای قبل از تمرین که با هزینه مناسب می‌توان خرید، کار را برای شما آسان‌تر کرده‌ایم.

لیست بهترین مکمل ها و دارو های بدن سازی:

Pre Lab Pro، پروتئین وی، زد ام ای، TestoPrime، پروتئین کازئین، Preseries Beast H2B Bulk، Stim-Free، کراتین، مکمل قبل از تمرین گرگ سیاه، آمینو اسید های شاخه دار، مکمل آلانی، مکمل های عظیم بدون Stim تعدادی از بهترین مکمل ها و داروهای بدنسازی هستند.

 

1. مکمل Pre Lab Pro

در دنیای مکمل های بدن سازی قبل از تمرین و محصولات انتخابی لیست ما، اولین برند تا حدودی یک اختراع انقلابی است. به این دلیل که شامل برخی از موثرترین مواد برای افزایش عملکرد به ویژه برای بلند کردن اجسام سنگین است. این موضوع برای آن انرژی مضاعفی که درست قبل از یک روتین سخت به آن نیاز دارید، عالی است. Pre Lab Pro نه تنها در افزایش تمرکز و تصمیم کارآمد است، بلکه مصرف آن نیز آسان است.

مکمل قبل از تمرین Pre Lab Pro

طعم توت طبیعی لذیذ آن بدون شک باعث می شود که مشتاقانه منتظر نوشیدن آن باشید. علاوه بر این، این مکمل تمرینی با امتیاز بالا چیزی است که این محصول را تبدیل به یک انرژی زا همه جانبه کرده است.

ویژگی های برجسته Pre Lab Pro

  • شامل پودر چغندر قرمز و ترکیب عملکردی ستریا برای نیتریک اکسید بیشتر
  • کافئین طبیعی برای افزایش عملکرد
  • L-theanine برای وضوح ذهنی
  • مفید برای برای بازیابی عضلات و واکنش های آنابولیک در بدن
  • ارائه قدرت و استقامت بهتر

تغذیه نقش مهمی در عضله سازی دارد. در مورد برنامه غذایی بدنسازی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

2. پروتئین وی

مکمل پروتئین وی
مکمل پروتئین وی

پروتئین وی به عنوان سلطان مکمل‌ها به دلیل داشتن بیشترین اهمیت در افزایش سنتز پروتئین در بدن قرار دارد. برای شروع فرایند رشد عضلات، مصرف 20-40 گرم پروتئین وی حاوی پروتئین وی هیدرولیزه یا پروتئین وی ایزوله بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب در صبح توصیه می‌شود. همچنین، می‌توانید 20 گرم پروتئین وی را 30 دقیقه قبل از تمرین و 40 گرم را تا 60 دقیقه بعد از تمرین مصرف کنید. پروتئین وی دارای پپتیدهایی است که باعث افزایش جریان خون به ماهیچه‌ها می‌شود و به سرعت به ماهیچه‌ها منتقل می گردد تا فرایند عضله‌سازی شروع شود.

3. زد ام ای

بهترین مکمل بندسازی؛ zma
zma

زد ام ای یک مکمل مهم برای ورزشکاران است که حاوی روی، منیزیم آسپارتات و ویتامین ب6 است. این مواد معدنی حیاتی برای حفظ سطح هورمون ها و کمک به خواب (ضروری برای ریکاوری) بسیار مهمند. مصرف زد ام ای می‌تواند سطح تستوسترون و IGF-1 را افزایش دهد و در نتیجه به رشد عضلات کمک کند. برای مصرف صحیح، باید 30-60 دقیقه قبل از خواب و با معده خالی مصرف شود.

4. قرص تست بوستر

برای آن دسته از شما که از مشکلات تستوسترون پایین رنج می برید اما از عوارض جانبی استفاده از استروئیدها می ترسند، این محصول مشکل گشا خواهد بود! فرمول منحصر به فرد این مکمل بدن سازی قبل از تمرین مزایای قابل توجهی از استروئیدها را بدون معایب غیرطبیعی ارائه می دهد.

به همین دلیل است که تست بوستر به درستی به عنوان یک تقویت کننده تستوسترون کاملا طبیعی شناخته می شود. البته به عنوان یک مکمل موثر قبل از تمرین نیز عمل می کند که شامل تمام ویژگی‌های لازم است. سازندگان این محصول را برای بهینه سازی سنتز پروتئین در بدن بیش از هر چیز دیگری ساخته اند.

افزایش سنتز پروتئین به این معنی است که عضلات پاره شده در طول تمرین به سرعت ترمیم می شوند. این ویژگی همچنین منجر به عضله سازی بیشتر در زمان کمتر می شود. فرقی نمی کند که برای کاهش وزن تلاش می کنید یا به دست آوردن بدنی عضلانی؛ این فرمول قبل از تمرین می تواند به شما کمک کند هر دو را در زمان بسیار کمتری از آنچه تصور می کنید انجام دهید و متوجه تغییرات چشمگیر در بدن خود شوید..

آن دسته از مردانی که در خارج از باشگاه از مشکلات تستوسترون پایین رنج می برند، این فرمول برای آنها و قبل از تمرین بسیار مفید می‌باشد.

ویژگی های برجسته TestoPrime

  • جایگزین استروئیدی کاملا طبیعی بدون هیچ یک از عوارض جانبی
  • تقویت سنتز پروتئین و افزایش رشد سریع عضلات
  • تشویق ترشح هورمون های ضروری در حین ورزش
  • تثبیت سطح تستوسترون در مردان
  • افزایش تمرکز به شما کمک می کند محدودیت های خود را کنار بگذارید
  • نشان دهنده نتایج موثر در مدت زمان کوتاه

5. پروتئین کازئین

کازئین
کازئین

پروتئین کازئین، پروتئین دوم شیر است که به دلیل دیر هضم بودنش در رتبه دوم قرار دارد. مصرف کازئین قبل از خواب می‌تواند از ایجاد محیط کاتابولیک جلوگیری کند و به عنوان یک میان وعده عالی برای عضله سازی مورد استفاده قرار بگیرد. مصرف کازئین پس از تمرین می‌تواند به اندازه پروتئین وی کارایی داشته باشد و بهتر است که کازئین و وی به صورت ترکیبی مصرف شوند. برای مصرف صحیح، کازئینی حاوی کازئین میسلار با سرعت هضم کند را انتخاب کرده و 20-40 گرم آن را قبل از خواب مصرف کنید. همچنین، 10-20 گرم کازئین را به پروتئین وی خود اضافه کرده و 20-40 گرم پروتئین کازئین را به شیک های مورد استفاده در میان وعده ها اضافه کنید.

6. مکمل  Preseries Beast H2B Bulk

قرص  TestoPrime

یکی دیگر از مکمل های قبل از تمرین است که توسط این سازنده مشهور جهانی ساخته شده و باعث رشد کارآمد ماهیچه ها می شود و قدرت اضافی را به شما هدیه می دهد. Preseries Beast H2B Bulk یک مکمل قبل از تمرین است که برای افزایش سطح انرژی طراحی شده است که برای تمرینات با شدت بالا که بر روی یک قسمت خاص از بدن متمرکز شده اند کافی است.

ویژگی های برجسته Preseries Beast H2B Bulk

  • ساخته شده برای افزایش عضلات و تقویت قدرت
  • خستگی عضلات را از بین می برد و زمان از کار افتادگی را کاهش می دهد
  • حاوی بتائین بدون آب است
  • تولید شده در کارخانه مورد تایید FDA
  • بدون افزودنی های مصنوعی یا طعم دهنده

7. مکمل Stim-Free

بسیاری از علاقه مندان به بدنسازی خود را بیش از حد به محرک های تقویت کننده انرژی مانند کافئین وابسته می بینند که می تواند معایب شدیدی داشته باشد. اگر از سقوط قریب الوقوع ناشی از تمرینات تحریک آمیز قبل از تمرین خسته شده‌اید، این یک جایگزین مناسب برای افزایش عملکرد شماست. با حداقل 13 ماده تشکیل دهنده که عرضه اکسید نیتریک را افزایش می دهد.

با در اختیار داشتن این مکمل قبل از تمرین، استقامت و تمرکز بهتری را در دراز مدت حفظ خواهید کرد.

ویژگی های برجسته Stim-Free

  • مکمل قبل از تمرین Stim-Free هیچ گونه اشکال یا از هم پاشیدگی جزء کافئین ندارد.
  • شامل بتائین، تورین، بتا آلانین و سیترولین مالات است
  • یک اسکوپ حاوی 23 گرم است
  • استقامت و تمرکز بهتر
  • عرضه نامحدود اکسید نیتریک به عضلات

8. کراتین

کراتین
کراتین

کراتین از سه آمینو اسید ساخته شده و مصرف آن باعث افزایش وزن، قدرت و رشد عضلات می‌شود. کراتین با افزایش انرژی مورد نیاز در عضلات، تعداد تکرارهای بیشتری را در بدنسازی ممکن می‌سازد و با جذب آب بیشتر در سلول‌های ماهیچه‌ای، باعث رشد بیشتر عضلات می‌شود. همچنین، مصرف کراتین می‌تواند باعث افزایش سطح فاکتور رشد شبه‌انسولین ۱ در عضلات شود. برای مصرف صحیح، ۲-۵ گرم کراتین را در فرم‌های مختلف همراه با شیک پروتئین قبل و پس از تمرین مصرف کنید و در روزهایی که تمرین نمی‌کنید، همراه با صبحانه حاوی کربوهیدرات مصرف کنید.

9. مکمل گرگ سیاه

مکمل گرگ سیاه

اگرچه این مکمل قبل از تمرین بیش از چند سال است که در بازار وجود ندارد، اما بسیار دست کم گرفته شده است. این مکمل حاوی مواد تشکیل دهنده کافی در دوزهای کنترل شده است تا آن را به یکی از فرمول های قبل از تمرین تبدیل کند.

می‌توانید نمونه کافئین‌دار را که حاوی حداکثر 200 میلی گرم کافئین می باشد، انتخاب کنید یا آن را با 150 میلی گرم DMAE و 10 میلی گرم هوپرزین که دارای اثر مشابه می باشد، جایگزین کنید.

ویژگی های برجسته گرگ سیاه

  • هم مکمل های کافئین دار و هم بدون کافئین دارد.
  • حاوی 1000 میلی گرم در لیتر آرژنین و تورین می باشد.
  • بتائین، ال سیترولین و بتا آلانین موجود در ترکیبات مکمل، عملکرد آن را افزایش می دهند.
  • گزینه بدون کافئین حاوی 10 میلی گرم هوپرزین و 150 میلی گرم DMAE است
  • 3 طعم مختلف را دارا است

10. مکمل بتا آلانین

این برند معروف همواره با محصولات عالی خود برای مکمل های قبل از تمرین رضایت مشتریان خود را جلب کرده است. این نشان می دهد که برای کارآمد بودن در کار خود به دوزهای هنگفت مواد نیاز ندارید. در عوض، آن‌ها عناصر حیاتی مختلفی را در خود گنجانده اند که برای ارائه بهترین نتایج کاملا خوب عمل می‌کنند.

این مکمل هیچ گونه افزودنی مصنوعی ندارد که در دراز مدت سلامت شما را مختل کند.

ویژگی های برجسته

  • بهترین نتایج را با مواد مختلف ارائه می دهد
  • در طعم‌های دل‌انگیز متعددی وجود دارد
  • 200 میلی گرم کافئین دارد
  • 200 میلی گرم L-theanine باعث کاهش عصبانیت می شود
  • مناسب برای مبتدیان

11. مکمل Huge Supplements Wrecked

مکمل های عظیم تخریب کننده افراطی

مکمل Wrecked توسط Huge Supplements تولید می‌شود و برای افزایش قدرت، استقامت و تمرکز در تمرین طراحی شده است. این مکمل شامل آرژنین، کراتین، بتا آلانین، کافئین و سیترولین مالات است. این مواد فعال بهبود جریان خون، تولید انرژی، کاهش خستگی، افزایش هوشیاری و تمرکز کمک می‌کنند.

12. گلوتامین

گلوتامین
گلوتامین

گلوتامین یک آمینو اسید مهم برای بدنسازان است که باعث رشد عضلات، کاهش تجزیه عضلات و تقویت سیستم ایمنی می‌شود. مصرف گلوتامین قبل از تمرین می‌تواند کمک به کاهش خستگی عضلات و افزایش سطح هورمون رشد شود و مصرف در زمان استراحت و ورزش نیز می‌تواند به چربی سوزی کمک کند. برای مصرف صحیح، 5-10 گرم گلوتامین در صبح، قبل و بعد از تمرین و در میان وعده شبانه مصرف شود.

نتیجه گیری

اگر می خواهید به طور کلی از این مشکلات جلوگیری کنید، می توانید از برندهای مکمل بدن سازی بدون Stim انتخاب کنید. این برند ها از مواد طبیعی برای ارائه همان انرژی و استقامت جایگزین های کافئین دار خود استفاده می کنند.

توجه: این مطلب یک توصیه پزشکی یا دارویی نیست!

5/5 - (4 امتیاز)

دکتر فارمو

دکتر فارمو مجموعه ای از متخصصان زیبایی و تندرستی، با سال ها تجربه‌ در زمینه های سلامت پوست و مو، رژیم درمانی، آرایشی و عمل‌های زیبایی است. ما به طور کامل با نیازهای مخاطبان خود آشنا هستیم و با به کارگیری علم روز، روش‌های مدرن و ابزارهای پیشرفته، به مراجعین خود کمک می‌کنیم تا بدنی سالم و ظاهری جذاب داشته باشند. هدف ما ایجاد آگاهی از طریق اطلاعات صحیح و بروز است تا ضمن فراهم آوردن تجربه‌ی مثبت و دلنشین، پرسش ها و چالش های شما را نیز رفع کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا