آرایش مومجله آرایشی و زیبایی

بهترین برند رنگ مو خارجی و ایرانی

برندهای رنگ مو در ایران؛ معرفی و بررسی انواع برندهای رنگ مو

اغلب افراد هنگام رنگ کردن مو استرس این را دارند که آیا مارک یا برندی که برای رنگ کردن استفاده میکنند به موهایشان آسیب نرساند. همین دلیل باعث شده تا انتخاب برند رنگ مو برای افراد هم در آقایان و هم در خانمها حائز اهمیت باشد. در این مقاله بهترین برندهای رنگ مو که کمترین آسیب را به موها شما وارد می کنند معرفی می کنیم.

برند رنگ مو صنعتی یا ارگانیک؟ کدام بهتر است؟

رنگ مو ارگانیک واژه‌ای جدید در صنعت مد و زیبایی محسوب می‌شود و امروزه بسیاری از کمپانی‌ها محصولات و تولیدات خود را با این عنوان روانه‌ی بازار می‌کنند تا بتوانند مشتریان بیشتری را جذب نمایند. محصولات ارگانیک به محصولاتی اطلاق می‌شود که در فرایند ساخت آن‌ها از مواد شیمیایی استفاده نشده است و ترکیبات مصرف شده در تولید آن‌ها تماماً طبیعی و ارگانیک می‌باشند.برای درک تفاوت این دو مقاله اختصاصی رنگ موی صنعتی یا ارگانیک را بخوانید.

بهترین برندهای رنگ مو خارجی

برندهای الورال(L’Oreal)، گارنیر(Garnier)،ریوالون(Revlon)، ویدال ساسون(Vidal Sassoon)، فیتو Phyto و… از بهترین برندهای موجود در بازار ایران هستند.در ادامه به توضیح هر کدام به طور مختصر می پردازیم.

برند L’Oreal

رنگ مو برند L'Oreal

 

L’Oreal به عنوان یکی از معروف‌ترین برند‌های تولید کننده‌ی لوازم آرایشی و بهداشتی در سراسر جهان شناخته می‌شود و طیف گسترده‌ای از محصولات و لوازم آرایشی و بهداشتی را روانه‌ی بازار‌های جهانی می‌کند.

خوشبختانه محصولات و تولیدات این شرکت معتبر فرانسوی در ایران نیز موجود هستند و شما می‌توانید از آن‌ها برای افزایش زیبایی خود استفاده نمایید ولی لازم به ذکر است که در خرید محصولات این شرکت باید دقّت کافی را صرف کنید زیرا محصولات تقلّبی بسیاری با برند این شرکت در بازار داخلی ایران به فروش می‌رسند و استفاده از این محصولات می‌تواند زیبایی شما را تحت تاثیر قرار دهد. رنگ موهای این شرکت از شهرت جهانی برخوردار هستند و مواردی همچون: Iced Chocolate 415، Burgundy 316، Darkest Brown 300 و Black Cherry 360 جزو معروف‌ترین تولیدات این کمپانی محسوب می‌شوند.

برند Garnier

رنگ مو برند Garnier

 

Garnier یکی دیگر از شرکت‌های فرانسوی فعّال در بازار ایران می‌باشد و محصولات آن به داشتن کیفیّت بالا و عدم وجود ترکیبات شیمیایی مضر معروف هستند. این شرکت در زمینه‌ی تولید رنگ مو نیز فعّالیت دارد و امکان خرید محصولات اصل و باکیفیّت این برند در ایران فراهم است.

از جمله مهم‌ترین و بهترین رنگ‌های تولید شده توسّط این شرکت می‌توان به مواردی همچون: Black Cherry 42-Deep Burgundy، White Chocolate 111- Extra Light Ash Blonde، Chestnut 53 – Medium Golden Brown و Multi Lights Sugar cane H2- Golden Brown اشاره کرد از شهرت بیشتری در میان زیباجویان برخوردار هستند.

برند Revlon

رنگ مو برند Revlon

 

Revlon یکی از کمپانی‌های پیشتاز در زمینه‌ی تولید لوازم آرایشی و بهداشتی می‌باشد و محصولات این شرکت از شهرت جهانی برخوردار هستند. این شرکت آمریکایی در زمینه‌ی تولید رنگ مو نیز فعّالیت دارد و رنگ‌های تولید شده توسّط آن به دلیل وجود آنتی اکسیدان‌ها و ویتامین‌های مختلف دارای مضرّات کم‌تری نسبت به سایر محصولات موجود در بازار هستند.

همچنین، رنگ‌های شرکت Revlon فاقد نرم کننده می‌باشند و به صورت آماده‌ی مصرف به فروش می‌رسند. از جمله مهم‌ترین رنگ موهای تولید شده توسّط این شرکت می‌‌توان به موادی همچون: Medium Brown – 4 N، Light Golden Brown – 5G، Dark Auburn – 3R، Light Ash Blonde – 80 و Medium Blonde – 74 اشاره کرد که در بازار ایران نیز موجود هستند و طرفداران مخصوص به خود را دارند.

برند Vidal Sassoon

رنگ مو برند Vidal Sassoon

 

این شرکت یکی دیگر از کمپانی‌های تولید کننده رنگ مو در جهان می‌باشد و محصولات آن از قدمت بیشتری در بازار ایران برخوردار هستند. این کمپانی انگلیسی به همراه رنگ موهای خود یک سرم تقویت کننده را نیز به فروش می‌رساند که می‌تواند از موهای شما در برابر آسیب‌های ناشی از مواد شیمیایی موجود در رنگ محافظت نماید.

با این وجود، در صورت عدم استفاده از این سرم نیز جای نگرانی وجود ندارد زیرا تمامی محصولات این برند قدیمی دارای تاییدیه CE اروپا هستند و شما می‌توانید با خیالی آسوده از محصولات این برند رنگ مو برای افزایش زیبایی خود استفاده کنید. محصولات بسیاری همچون: Vidal Sassoon London Lilac و Vidal Sassoon Midnight Black وجود دارند که جزو محبوب‌ترین رنگ موهای تولید شده توسّط این شرکت هستند و طرفداران زیادی را در سطح جهان دارند.

برند Phyto

رنگ مو برند Phyto

 

Phyto از دیگر شرکت‌های انگلیسی فعّال در بازار محصولات آرایشی و بهداشتی ایران می‌باشد و معمولاً محصولات آن از نظر قیمت گران‌تر هستند. رنگ موهای این کمپانی از شهرت جهانی برخوردار هستند و میزان آمونیاک و مواد شیمیایی مضرّ موجود در رنگ‌های تولید شده توسّط این شرکت کم‌تر از محصولات سایر برند‌ها می‌باشد است و این ویژگی موجب شده است تا رنگ‌های این شرکت به گزینه‌ی مناسبی برای افراد دارای حسّاسیت‌های پوستی تبدیل شود. از جمله معروف‌ترین رنگ موهای این شرکت می‌توان به مواردی همچون: Phyto color – 9 Very Light Blonde، Permanent Hair Color Light Brown Shade و Phyto Permanent Hair Dye 6 اشاره کرد.

بهترین برند های رنگ موی ایرانی

رنگ موی زی فام

شرکت زرسیما آرا، پس از ۱۷ سال همکاری با لورآل و وارد کردن محصولات این شرکت، به دلیل اعمال مجدد تحریم‌ها قادر به وارد کردن محصولات لورآل نشد. در نتیجه، با بهره‌گیری از دانش روز و تجربیات همکاری با لورآل، برند زی (Zi) تشکیل شد. اولین محصول این برند، کالر استودیو بود. به منظور اطمینان از کیفیت محصول، یکی از مدرسین لورال به ایران دعوت شد تا تمامی محصولات را ارزیابی کند. او اعلام کرد که این محصولات نه فقط از محصولات لورال پروفشنال کمتر نیستند، بلکه مزایایی نسبت به آنها نیز دارند.

برند زی یک برند پارسی است که شفاف و راستین عمل می‌کند و به‌معنی زیستن، جان و حیات است. احترام به مصرف‌کننده نشانگر اصلی این برند است و به همین دلیل، سه اصل اصلی کار این برند شامل: ۱) ایرانی می‌تواند، ۲) کیفیت و حفظ کیفیت، و ۳) احترام به ایرانی اس

رنگ موی مارال

رنگ مو مارال محصولی با کیفیت و محبوب از برند مارال می باشد. یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین رنگ موی ایرانی است. ساخته شده از مواد طبیعی، کمترین آسیب را به موهای شما وارد می کند. کیفیت استثنایی آن محبوبیت قابل توجهی در بین آرایشگران، صاحبان سالن ها و اکثر بانوان ایرانی به دست آورده است.

مارال برند ایرانی در کارخانه بزرگ گلسار تولید و به بازار عرضه می شود. تولید محصولات مارال دارای بهترین و جدیدترین فناوری های جهانی در کنار استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب می باشد.

رنگ موی ویتامول

رنگ موی ویتامول یک برند رنگ موی ایرانی است که با ساختار و فرمولاسیون منحصر به فرد خود آسیب به موهای شما را به حداقل می رساند. حاوی روغن نارگیل برای رشد مو و افزایش درخشندگی است. روغن هسته انگور و عصاره آلوئه ورا باعث تقویت بافت مو شده و از آسیب سلولی جلوگیری می کند. علاوه بر این، وجود سبوس برنج، ویتامین E و B موهای آسیب دیده را تغذیه می کند. برای انتخاب رنگ موی مناسب به کاتالوگ ها مراجعه کنید. شفاف کردن و سفید کردن مو را در نظر بگیرید تا دقیقاً با سایه کاتالوگ مطابقت داشته باشد. همچنین مهم است که رنگ پوست خود را برای ظاهری هماهنگ و جلوگیری از اثرات پیری یا تیرگی در نظر بگیرید. برای پوست های گرم، رنگ های کاراملی، مسی و برنزی کمی تیره تر از پوست شما مناسب است. برای پوست‌های سرد، رنگ‌های طلایی خاکستری، بلوند خاکستری، قهوه‌ای روشن و مرواریدی با رنگ سرد ایده‌آل هستند. سایه‌های قرمز و شرابی برای رنگ‌های مختلف پوست، به‌ویژه برای رنگ‌های روشن یا گلگون، به خوبی کار می‌کنند.

چگونه موهای خود را از ترکیبات مضر موجود دربرندهای رنگ موی بی کیفیت محافظت کنیم؟

همان‌گونه که قبلاً به آن اشاره شد، ترکیبات شیمیایی مختلفی در ساختار رنگ مو وجود دارند که برخی از آن‌ها می‌توانند موجب وارد شدن آسیب به پوست و موی شما شوند. از جمله مهم‌ترین ترکیبات مضرّ موجود در رنگ‌ها می‌توان به مواردی همچون: آمونیاک، پراکسید، فنیلین دیامید، دی آمینو بنزن، تولوئن و… اشاره کرد که می‌توانند مشکلاتی همچون: وارد شدن آسیب مستقیم به فولیکول‌های مو، شکستگی مو، نازک شدن مو، التهاب و قرمزی پوست سر و… را در مصرف کنندگان ایجاد نمایند و زیبایی آن‌ها را با خطراتی جدّی مواجه کنند.

با این حال، رنگ‌ موهایی نیز در بازار وجود دارند که این ترکیبات به میزان کم‌تری در ساخت آن‌ها استفاده شده است و این مسئله موجب افزایش ضریب ایمنی آن‌ها گردیده است و شما می‌توانید با خرید این محصولات خیال خود را از جانب مواد خطرناک موجود در این محصولات آسوده نمایید. همچنین، استفاده از سرم‌های تقویت کننده مو نیز راهکاری مناسب برای جلوگیری از وارد شدن آسیب مستقیم به پوست و مو محسوب می‌شود و مصرف این ترکیبات می‌تواند به افزایش طراوت و زیبایی موهای شما کمک کند و موهای شما را از گزند ترکیبات شیمیایی و مواد خطرناک موجود در رنگ مو حفظ کند.

نظر کاربران سایر رسانه ها درباره برندهای رنگ مو

کاربران نی نی سایت در پاسخ به یکی از اعضا که پرسیده بود”دوستان به نظرتون بهترین مارک رنگ مو چیه که هم کمتر به بدن آسیب برسونه و مخصوصا دیر رنگش بپره. ممنون” پاسخ دادند:

  • فیتو
  • Loreal اگه اصلش باشه عالیی
  • لورآل 
  • فیتو.ریتون.پروپرنسلی.
  • خارجی بهتره اورآل، گپ، بس، اکوآلی، فورگرلز

  • نمیدونم بهترین چیه ولی من خودم گپ استفاده کردم راضی بودم و بسbess
 

 

توجه: این مطلب یک توصیه پزشکی یا دارویی نیست!

 
4/5 - (3 امتیاز)

دکتر فارمو

دکتر فارمو مجموعه ای از متخصصان زیبایی و تندرستی، با سال ها تجربه‌ در زمینه های سلامت پوست و مو، رژیم درمانی، آرایشی و عمل‌های زیبایی است. ما به طور کامل با نیازهای مخاطبان خود آشنا هستیم و با به کارگیری علم روز، روش‌های مدرن و ابزارهای پیشرفته، به مراجعین خود کمک می‌کنیم تا بدنی سالم و ظاهری جذاب داشته باشند. هدف ما ایجاد آگاهی از طریق اطلاعات صحیح و بروز است تا ضمن فراهم آوردن تجربه‌ی مثبت و دلنشین، پرسش ها و چالش های شما را نیز رفع کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا