مجله آرایشی و زیبایی

معرفی محصولات آرایشی و بهداشتی برند شون (Schon)

بررسی لوازم آرایش مارک Schon

محصولات برند شون (Schon) با طیف وسیع و تنوع گسترده خود برای هر نوع پوست و مویی تولید و عرضه می گردد. محصولات برند شون، مبتنی بر ترکیبات و عصاره های گیاهان و میوه ها بوده و برگرفته از طبیعت می باشند. بهتر است بدانید، شون در زبان آلمانی به معنای زیبایی است. محصولات شون هم اکنون توسط بزرگترین کارخانه آرایشی و بهداشتی خاورمیانه شرکت آریا ایمن تک ایران ارائه می شوند. این محصولات در دو حوزه محصولات بهداشتی و آرایشی تولید و به بازار عرضه می گردد. در این مقاله از وبسایت دکتر فارمو نگاهی به محصولات بهداشتی و آرایشی برند شون خواهیم داشت.

لیست محصولات آرایشی و بهداشتی شون (Schon)

محصولات بهداشتی مارک شون (Schon) در چهار حوزه مراقبت از صورت، مراقبت از پوست، مراقبت از مو، مراقبت از بدن به بازار عرضه شده و یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی محسوب می‌شوند. این محصولات در زمینه مراقبت از صورت در سه دسته کرم های ضد آفتاب، اسکراب ها و پاک کننده های صورت تقسیم می گردند.

کرم ضد آفتاب Schon

طبق گفته وبسایت schon.ir کرم های ضد آفتاب شون در مدل های بی رنگ و رنگی تولید می شوند. ضد آفتاب های بی رنگ شون دارای SPF 50 هستند و برای دو نوع پوست معمولی و پوست چرب تولید شده اند. نوع دیگر از ضد آفتاب های پرطرفدار Schon، ضد آفتاب های دابل شیلد شون می باشند.

کرم ضد آفتاب Schon

این ضد آفتاب ها دارای عصاره چای سبز هستند که اثرات محافظتی کرم در برابر اشعه های مضر خورشید را دو برابر می کند. ضد آفتاب های رنگی Schon نیز در دو طیف رنگی طبیعی و بژ و برای پوست های چرب و معمولی تولید می گردند.

پاک کننده صورت Schon

پاک کننده های صورت شون (Schon) شامل ژل شستشوی صورت شون و محلول پاک کننده میسلار واتر شون می باشند. این محصولات به خوبی پوست را از آلودگی ها و آرایش پاک و تمیز می کنند.

کرم اسکراب شون

کرم اسکراب یا لایه بردار Schon، حاوی ذرات پوست گردو بوده و پوست را به صورت ملایم لایه برداری می کند. همچنین حاوی هیالورونیک اسید است که باعث پاکسازی پوست می گردد.

محصولات آبرسان شون

این محصولات شامل ژل آبرسان و کرم های آبرسان می باشند. ژل آبرسان حاوی عصاره طبیعی آلوئه ورا بوده و التیام بخش پوست می باشد. کرم های آبرسان شون نیز در انواع پمپی و اسپری عرضه می شوند.

محصولات آبرسان شون

کرم های آبرسان آکوا مکس شون در مدل های حاوی امگا 3، پپتاید، رویال ژل و کلاژن تولید می گردند. این محصولات بدون این که اثرات چربی از خود به جای بگذارند، پوست را به صورت عمقی آبرسانی می نمایند.

کرم دست و صورت شون

کرم های دست و صورت شون بدون شک یکی از پرفروش ترین محصولات Schon می باشند. این کرم ها با عصاره های آووکادو، بابونه، بادام، توت فرنگی و آرگان، خیار و آرگان و نارگیل و آرگان عرضه می شوند. این عصاره های طبیعی، پوستی لطیف و بدون حساسیت را برای شما به ارمغان می آورند. کرم دست و ناخن زردآلو نیز محصول دیگری است که باعث لطافت پوست دست و جلوگیری از شکنندگی ناخن ها می شود.

انواع مایع دستشویی مارک شون

مایع دستشویی های Schon در دو طیف شفاف و کرمی دسته بندی می شوند. انواع مایع های دستشویی شفاف شون حاوی پروتئین ابریشم هستند. این محصولات با رایحه های مختلف تولید می گردند. مایع دستشویی های کرمی نیز متشکل از پروتئین شیر می باشند که به نرمی پوست دست کمک می کند.

ضد عفونی کننده های شون

انواع ژل و محلول ضد عفونی دست شون ویروس ها، آلودگی ها و میکروب ها را از روی پوست دست پاک می کنند.

مام رولی Schon

مام های رولی مردانه و زنانه از انواع محصولات برند شون در زمینه مراقبت از بدن هستند. این محصولات کاهش دهنده تعریق و برطرف کننده بوی بد می باشند.

بادی اسپلش Schon

بادی اسپلش های زنانه و مردانه Schon با رایحه های فوق العاده، بوی بد را از بین برده و در عوض رایحه ای دلنشین به بدن شما می بخشند. این محصولات در رایحه های آیلند دریم، پیور جوی، سانرایز و غیره تمامی سلیقه ها را تحت پوشش قرار می دهند. در دکتر فارمو در مورد اینکه بادی اسپلش بهتره یا مام مقاله ای نگارش شده که نباید آن را از دست بدهید.

بادی اسپلش Schon 

شامپو بدن شون

اگر از آن دسته افرادی هستید که به صابون ها حساسیت دارید، شامپو بدن های شون مخصوص شما هستند. این محصولات دارای تنوع بی نظیری از رایحه و سرشار از ویتامین های مغذی پوست می باشند.

کرم ترک پای شون

کرم ترک پای شون حاوی اسطوخودوس است که علاوه بر خاصیت ضد میکروبی و ضد التهابی، خشکی و زبری پوست پا را برطرف می نماید.

کره بدن شون

کره بدن شون در دو مدل کره انگور و کره قهوه تولید می گردد. این محصولات حس چربی را به پوست منتقل نمی کنند، بلکه احساس شادابی و طراوت را به پوست بدن می بخشند. کره های بدن، چند منظوره بوده و حفاظت خوبی در برابر اشعه خورشید نیز ایجاد می کنند.

رژلب شون (Schon)

رژلب ها از انواع محصولات آرایشی برند شون(Schon)  هستند. رژلب های شون در دو مدل جامد و دو مدل مایع تولید می گردند. رژلب جامد آکوا چارمینگ شون جلوه ای درخشان دارد و لب ها را نرم می کند. این محصول حاوی روغن آووکادو و ویتامین E بوده و 12 طیف رنگی مختلف دارد. رژلب جامد نیمه مات ولوت شون نیز محصول دیگری است که پوششی نیمه مات و مخملی بر روی لب ها ایجاد می کند. این محصول نیز حاوی روغن آووکادو و روغن ریکونیوس است که لب ها را مرطوب می کنند.

رژلب شون (Schon)

رژلب مایع امیزینگ شاین برند Schon دارای 6 رنگ عالی بوده و حاوی روغن هسته آلبالو است. این محصول لب های درخشانی را به شما هدیه می کند. رژلب مایع مات ولوت Schon نیز از رژلب های 24 ساعته است. این محصول جلوه ای مات و مخملی به لب ها می بخشد.

پرایمر

پرایمر صورت پرفکت Schon، خطوط و چین و چروک های صورت را محو کرده و پوست را یکدست می کند. این محصول به عنوان زیرساز آرایش به کار می رود و منافذ باز پوست را محو می کند.

پنکیک

پنکیک ساده پریشس Schon، پوستی صاف و مخملی را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین به علت بهره مندی از روغن جوانه گندم، چروک صورت را محو می کند.

کرم پودر

کرم پودر دیلی دیفنس و کرم پودر مات اسموتینگ Schon، دو نمونه از لوازم آرایشی Schon در زمینه آرایش صورت می باشند. کرم پودر دیلی دیفنس در سه رنگ تولید شده و ظاهری مات به پوست شما می بخشد. کرم پودر مات اسموتینگ نیز در شش رنگ تولید شده و برای پوست های چرب توصیه می گردد.

کرم پودر دیلی دیفنس

کانسیلر

کانسیلر مایع اپیلینگ schon، سیاهی و پف زیر چشم را کاملا پوشش می دهد. این محصول حاوی روغن بادام بوده و ضد چروک دور چشم است.

کانتور

کانتور مدادی مولتی استیک schon برای مخفی کردن و زاویه سازی قسمت های مختلف صورت طراحی شده است. این محصول حاوی روغن کالاندولا است که تامین کننده پروتئین های ضروری برای پوست صورت می باشد.

رژگونه

رژگونه چارمینگ شون در شش طیف رنگی مختلف، استخوان گونه را برجسته کرده و پوششی نرم و ابریشمی دارد.

ریمل چشم

ریمل های شون در دو مدل دوپلیکیتور و نچرال بیوتی عرضه می شوند. ریمل دوپلیکیتور حجم دهنده و بلند کننده مژه ها می باشد. این محصول برای مژه های کوتاه و کم پشت مناسب می باشد و جلوه چشمان شما را صد چندان خواهد نمود. ریمل نچرال بیوتی نیز پرپشت کننده و حجم دهنده طبیعی مژه ها است که حجم مژه ها را به 3 برابر افزایش می دهد.

ریمل چشم

هایلایتر

هایلایتر مدادی مولتی استیک شون با براق کردن قسمت های مختلف صورت، زیبایی چهره شما در مجالس و مهمانی ها دو چندان خواهد کرد. این محصول در دو رنگ صورتی و طلایی تولید شده و آرایشی شیک و جذاب برای شما ایجاد می کند.

سایه چشم

سایه چشم 4 رنگ درماتیک schon، ترکیبی هماهنگ از چهار رنگ است. رنگ های موجود در پالت دارای تنالیته جذاب بوده و سایه روشن زیبایی را بر روی پلک و اطراف چشم ایجاد می کنند. این محصول در 6 پالت رنگی مختلف عرضه شده و جوابگوی تمامی سلیقه ها است.

خط چشم

خط چشم مایع ماژیکی و مویی فبیولس schon یکی از لوازم آرایش Schon است. این محصول دارای اپلیکاتورهای مویی و ماژیکی بوده و استفاده از آن راحت است. به کمک این اپلیکاتور می توانید، خط چشمی زیبا بر روی چشم بکشید. این محصول دارای رنگدانه های کاملا مشکی بوده، در عین حال باعث ریزش و سیاه شدن زیر چشم نمی شود.

محصولات برند شون در زمینه مراقبت از مو

محصولات آرایشی برند Schon در زمینه مراقبت از مو در چهار گروه شامپو، نرم کننده، ماسک و کرم مو دسته بندی می شوند.

شامپوهای برند شون

شامپوهای schon برای انواع موها تولید شده و در رایحه های مختلف در دسترس هستند. اگر دارای موی خشکی هستید، شامپو آووکادو مناسب شما است. شامپو چای سبز و نعنا نیز مناسب موهای چرب بوده و ترشح غدد چربی سر را کاهش می دهد.

شامپوهای برند شون

همچنین اگر دچار ریزش مو هستید، شامپو رز و رزماری را امتحان کنید. شامپو فروتی میکس شون نیز تقویت کننده موهای خشک است. برند شون بر خلاف بسیاری از برندها شامپوهای مخصوص نیز مختص آقایان ارائه نموده است.

نرم کننده موی شون

نرم کننده های شون در سه مدل آووکادو، جینسینگ و میوه ای تولید می شوند. این محصولات با فرمولاسیون پیشرفته و گلیسیرین، موها را نرم و خوش حالت می کنند.

ماسک مو

ماسک موها یکی دیگر از محصولات برند Schon در حوزه مراقبت از مو هستند. این محصولات با داشتن ویتامین های گروه B و E، ساقه و ریشه مو را آبرسانی و تغذیه می کنند.

کرم مو

کرم موی آکوالایت شون حاوی ترکیباتی کلاژنی و کراتینی و همچنین آب نارگیل است. این محصول از موخوره جلوگیری کرده و قابل استفاده هم بر روی موهای خشک و هم موهای مرطوب است. این محصول نیاز به آبکشی نداشته و از زبری و وزی موها جلوگیری می کند.

توجه: این مطلب یک توصیه پزشکی یا دارویی نیست!

4.1/5 - (12 امتیاز)

دکتر فارمو

دکتر فارمو مجموعه ای از متخصصان زیبایی و تندرستی، با سال ها تجربه‌ در زمینه های سلامت پوست و مو، رژیم درمانی، آرایشی و عمل‌های زیبایی است. ما به طور کامل با نیازهای مخاطبان خود آشنا هستیم و با به کارگیری علم روز، روش‌های مدرن و ابزارهای پیشرفته، به مراجعین خود کمک می‌کنیم تا بدنی سالم و ظاهری جذاب داشته باشند. هدف ما ایجاد آگاهی از طریق اطلاعات صحیح و بروز است تا ضمن فراهم آوردن تجربه‌ی مثبت و دلنشین، پرسش ها و چالش های شما را نیز رفع کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا