مجله جراحی زیبایی

قیمت لیفت صورت با نخ بدون نیاز به جراحی

قیمت لیفت صورت با نخ در سال های اخیر به مسئله مهمی در بین مردم تبدیل شده است. در حال حاضر بسیاری از افراد به دنبال راهی برای جوان سازی پوست خود هستند. ایجاد چین و چروک و افتادگی در پوست می تواند زیبایی شما را تا حد زیادی کاهش دهد و همین مسئله موجب کمبود اعتماد به نفس در شما خواهد شد. به همین دلیل بهتر است با استفاده از بهترین روش ها، پوست صورت خود را جوان و شاداب نگه دارید. از مهم ترین روش ها برای جوان سازی و لیفت پوست می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جراحی های پلاستیک

  • لیفت صورت با نخ

  • اندولیفت با لیزر

  • تزریق فیلر و ژل

در بین روش های یاد شده قیمت لیفت صورت با نخ بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. لیفت صورت به وسیله نخ، یک روش عالی برای جوان سازی پوست است که طی آن، روند ساخت کلاژن و الاستین در پوست افزایش پیدا می کند، بنابراین روند جوان سازی کاملا طبیعی خواهد بود. با وجود نکات ذکر شده، حتما دوست دارید بدانید که قیمت لیفت صورت با نخ چقدر است؟ اگر به دنبال پاسخ مناسبی برای این سوال هستید، بهتر است سری به صفحه قیمت لیفت صورت با نخ دکتر میعاد مهدوی بزنید.

قیمت لیفت صورت با نخ، تحت تاثیر چه عواملی قرار دارد؟

قیمت لیفت صورت با نخ چطور تعیین می شود؟ احتمالا به این سوال فکر کرده اید. طبق بررسی های صورت گرفته توسط تیم تحقیقاتی دکتر فارمو، نمی توان قیمتی ثابت برای لیفت صورت با نخ در نظر گرفت. در واقع هزینه لیفت صورت با نخ، تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. در ادامه این عوامل را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

  • نوع نخ و کیفیت آن: یکی از مهم ترین فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت لیفت صورت با نخ، نوع نخ و میزان کیفیت آن است. نخ های لیفتینگ در برندها و کیفیت های مختلفی ساخته شده و به بازار عرضه می شوند. بدیهی است قیمت بهترین مارک نخ لیفت صورت، بیشتر از سایر گزینه ها باشد. طبق بررسی های صورت گرفته، نخ آپتوس کیفیت و ماندگاری بالایی دارد. از این رو قیمت لیفتینگ با نخ اپتوس از نخ های کره ای بیشتر است.

  • نرخ مصوب هر سال: در حال حاضر هیچ نرخ تصویب شده و قانونی برای لیفت صورت با نخ وجود ندارد. در واقع هزینه نهایی با توجه به ملاک های مختلف تعیین می شود. البته باید در نظر داشته باشید که هر سال، هزینه لیفتینگ نسبت به سال گذشته، کمی افزایش پیدا می کند. برای مثال قیمت لیفت صورت با نخ 1403 از سال 1402 بیشتر خواهد بود.

  • قانونی یا غیر قانونی بودن کلینیک: از دیگر فاکتورهای موثر بر قیمت لیفت صورت با نخ می توان به قانونی یا غیر قانونی بودن کلینیک مورد نظر اشاره کرد. متاسفانه کلینیک های زیر زمینی و غیر قانونی، از نخ های فاقد کیفیت و تاریخ مصرف گذشته استفاده می کنند و به همین دلیل نرخ پایین تری برای کارهای خود در نظر می گیرند. بنابراین برای اطمینان از سلامت خود باید به یک کلینیک تخصصی و حرفه ای مراجعه کنید.

  • مهارت و تجربه پزشک: قیمت لیفت صورت با نخ به دستمزد پزشک نیز بستگی دارد. هر چه پزشک مورد نظر، تخصص و مهارت بیشتری در کار خود داشته باشد، عملیات لیفتینگ را با دقت بالاتری انجام می دهد. در نتیجه پزشک های متخصص و کارآزموده، دستمزد بیشتری برای کارهای خود دریافت می کنند. البته با توجه به کیفیت کار و افزایش ماندگاری، پرداخت این هزینه اضافی ارزش دارد.

تفاوت قیمت لیفت صورت با نخ با توجه به انواع مختلف نخ و تعداد آن ها

طبق گزارش تیم تحقیقاتی دکتر فارمو، یکی از ملاک های موثر بر قیمت لیفت صورت با نخ، نوع نخ انتخابی توسط پزشک می باشد. به علاوه تعداد نخ هایی که برای جوان سازی پوست به کار برده می شوند نیز روی هزینه نهایی تاثیر دارند. همان طور که در بخش قبلی گفتیم، نخ های مختلفی در بازار وجود دارند که از پرفروش ترین آن ها می توان به نخ های کره ای، آمریکایی، انگلیسی و آلمانی اشاره کرد. نخ های کره ای دارای کیفیت متوسطی هستند و ماندگاری 1 تا 2 ساله به همراه دارند. این در حالی است که نخ های آمریکایی، انگلیسی و آلمانی، معمولا از کیفیت بیشتری برخوردارند و بیش از 3 سال دوام خواهند داشت.

قیمت لیفت صورت با نخ کره ای، کمتر از نخ های اروپایی و آمریکایی خواهد بود. اگر مسئله قیمت خیلی برای شما مهم نیست و بیشتر به دنبال کیفیت و ماندگاری هستید، بهتر است استفاده از نخ های آمریکایی و اروپایی را در دستور کار خود قرار دهید. در صورت استفاده از نخ های لیفتینگ معمولی، باید 1 تا 2 سال پس از لیفت صورت، نتیجه کار را ترمیم کنید و به پرداخت مجدد هزینه نیاز دارید. این در حالی است که نخ های با کیفیت آمریکایی و اروپایی بیش از 3 سال ماندگاری دارند و از این طریق می توانید هزینه های خود را در دراز مدت کاهش دهید.

تعداد نخ های به کار رفته در فرایند نیز روی هزینه لیفت صورت با نخ، تاثیر گذار است. پزشک با بررسی ناحیه مورد نظر، میزان افتادگی و چروک آن را ارزیابی کرده و تعداد نخ های مورد نیاز را تعیین می کند. معمولا هزینه لیفتینگ، به ازای تعداد نخ ها محاسبه می شود. هر چه تعداد نخ های مورد نیاز برای لیفت صورت بیشتر باشند، هزینه نهایی کار نیز با افزایش رو به رو خواهد شد.

قیمت لیفت صورت با نخ بیشتر است یا جراحی پلاستیک؟

قیمت لیفت صورت با نخ از جراحی پلاستیک، کمتر است. دلایل زیادی برای استقبال از لیفت صورت با نخ وجود دارند که یکی از آن ها، قیمت ارزان تر آن می باشد. در جراحی های پلاستیک، ماده بیهوشی مورد استفاده قرار می گیرد و زیبا جو باید چند روز در بیمارستان بستری شود. این موارد روی افزایش هزینه جراحی، تاثیر می گذارند. لیفت صورت با نخ، تنها در یک جلسه انجام شده و طی آن ماده بیهوشی به زیبا جو تزریق نمی شود. دوره نقاهت کوتاه بوده و می توانید به جای بستری شدن در بیمارستان، در خانه استراحت کنید. در نتیجه هزینه نهایی برای لیفتینگ کمتر خواهد بود.

دقت داشته باشید که سلامت لیفت صورت با نخ، توسط نهادهای معتبری مانند FDA تایید شده است. یکی دیگر از عوامل استقبال از این روش، ایمنی بالای آن می باشد. روش لیفتینگ معمولا هیچ عارضه ای با خود به همراه نخواهد داشت و نتیجه آن به سرعت روی پوست ظاهر می شود.

آیا پرداخت هزینه لیفت صورت با نخ ارزش دارد؟

ممکن است در نهایت به این مسئله فکر کنید که آیا پرداخت هزینه لیفت صورت با نخ ارزش دارد؟ باید بگوییم که پاسخ سوال مورد نظر مثبت است. حتما می پرسید چرا؟ در ادامه به شما توضیح می دهیم.

  • ماندگاری لیفت صورت با نخ بسیار بالا و حدود 2 تا 3 سال است. این روش از نظر ماندگاری، به روش های دیگر برتری دارد.

  • قیمت لیفت صورت با نخ در مقایسه با سایر روش های جوان سازی پوست کمتر است. در نتیجه تقریبا تمامی افراد از عهده پرداخت هزینه های آن بر می آیند.

  • ایمنی روش لیفت صورت با نخ بسیار بالا بوده و تا کنون هیچ عارضه خاصی برای آن گزارش نشده است. دوره نقاهت آن نیز بسیار کوتاه بوده و شما می توانید بعد از 48 ساعت به روند عادی و روزمره زندگی خود برگردید.

  • جوان سازی پوست در روش لیفت صورت کاملا طبیعی انجام می شود. در این روش کلاژن سازی و الاستین سازی در پوست شما افزایش پیدا می کند. بنابراین با استفاده از لیفتینگ می توانید شادابی طبیعی و جذابیتی خاص به پوست خود ببخشید.

با وجود تمام نکات گفته شده می توان نتیجه گرفت که پرداخت هزینه لیفت صورت با نخ، ارزش دارد. البته باید برای کسب نتیجه بهتر و ماندگاری بیشتر به کلینیک های قانونی و معتبر مراجعه کنید. طبق بررسی های تیم تحقیقاتی دکتر فارمو، کلینیک زیبایی دکتر میعاد مهدوی به عنوان یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه لیفت صورت با نخ شناخته می شود. زیبا جویانی که به این مجموعه مراجعه کرده اند، بیشترین رضایت را از کیفیت و ماندگاری نتایج داشته اند.

کلام آخر

قیمت لیفت صورت با نخ به عنوان یکی از جدی ترین دغدغه ها برای متقاضیان جوان سازی پوست شناخته می شود. لازم است بدانید که قیمت لیفتینگ صورت با نخ به عوامل مختلفی بستگی دارد. از مهم ترین عوامل می توان به تعداد و کیفیت نخ های مورد استفاده، میزان افتادگی و چروک در ناحیه مورد نظر، مهارت و تخصص پزشک، نوع کلینیک و… اشاره کرد. به طور کلی، این روش جزء ارزان ترین روش های جوان سازی پوست شناخته می شود و دوام بالایی دارد. طبق بررسی های صورت گرفته، ایمنی لیفت صورت با نخ نیز بالا بوده و با استفاده از این روش، هیچ خطری شما را تهدید نخواهد کرد. در پایان به یاد داشته باشید که شرط نتیجه گیری سریع و ماندگار از روش لیفتینگ، مراجعه به یک پزشک خوب و کاربلد است. تنها در این صورت می توانید از کیفیت و نتیجه کار راضی شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

دکتر فارمو

دکتر فارمو مجموعه ای از متخصصان زیبایی و تندرستی، با سال ها تجربه‌ در زمینه های سلامت پوست و مو، رژیم درمانی، آرایشی و عمل‌های زیبایی است. ما به طور کامل با نیازهای مخاطبان خود آشنا هستیم و با به کارگیری علم روز، روش‌های مدرن و ابزارهای پیشرفته، به مراجعین خود کمک می‌کنیم تا بدنی سالم و ظاهری جذاب داشته باشند. هدف ما ایجاد آگاهی از طریق اطلاعات صحیح و بروز است تا ضمن فراهم آوردن تجربه‌ی مثبت و دلنشین، پرسش ها و چالش های شما را نیز رفع کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا