مجله آرایشی و زیبایی

معرفی برند لوازم آرایشی کایلی جنر (Kylie Cosmetics)

برند لوازم آرایشی کایلی جنر (Kylie Cosmetics) یک کمپانی تولید کننده لوازم آرایشی است که توسط کایلی جنر، خواهر ناتنی کیم کارداشیان و هنرمند و مدل آمریکایی تأسیس شد. این برند در ابتدا به دلیل عرضه ست رژ لب و خط لب مایع با نام Kylie Lip Kits شناخته می‌شد و شهرت خوبی داشت.

ادامه مطلب را دنبال کنید تا بیشتر با برند کایلی جنر و بهترین محصولات آن آشنا شوید.

درباره برند لوازم آرایشی کایلی جنر

در سال 2014، جنر و مادرش کریس جنر، برند لوازم آرایشی کایلی جنر را با همکاری Seed Beauty تأسیس کردند. اولین محصول این کمپانی، کیت لب کایلی نام داشت که متشکل از یک رژ لب و خط لب مایع بود که در 30 نوامبر 2015 به بازار عرضه و با استقبال خوبی روبه‌رو شد. در آن زمان، چون کایلی از لب‌های باریک خود احساس رضایت نداشت، سعی کرد با تزریق فیلر، حجم مناسبی به لب‌هایش بدهد؛ اما این کار او با واکنش‌های زیادی از سوی رسانه‌ها و طرفدارانش روبه‌رو شد. به همین دلیل جنر در جواب به این واکنش‌ها، محصول کیت لب کایلی را ارائه کرد که سنگ بنای برند زیبایی او هم شد. سرانجام، این برند که قبلاً با عنوان Kylie Lip Kits فعالیت می‌کرد، در سال 2016 نام خود را به Kylie Cosmetics تغییر داد و خط تولید خود را گسترش داد.

این برند توانست محصولات خود را در نوامبر سال 2017 در یک رویداد یک ماهه توسط هفت فروشگاه از سرتاسر ایالات متحده به فروش برساند. بعد از این موفقیت در سال 2018، محصولات برند کایلی جنر در وب‌سایت Ulta برای خرید در دسترس مخاطبان این برند قرار گرفت.

پس از سال‌ها تلاش، اکنون برند لوازم آرایش کایلی جنر، جایگاه خود را در صنعت زیبایی تثبیت کرده است و در حال گسترش خط تولید محصولات خود است.

محصولات برند کایلی جنر

محصولات برند لوازم آرایش کایلی جنر
محصولات برند لوازم آرایش کایلی جنر

برند لوازم آرایشی کایلی جنر شامل طیف وسیعی از محصولات آرایشی و زیبایی مثل کیت لب با رنگ‌های متنوع، سایه چشم، رژگونه و هایلایتر است. برخی از بهترین محصولات این برند عبارتند از:

  • کیت لب Matte Lip Kit: این، همان محصولی است که برند جنر با آن شهرت خوبی به دست آورد. خط لب و رژ لب مایع این محصول کاملاً با هم مطابقت دارند و ظاهر لب‌ها را برجسته و مات نشان می‌دهند.

  • پودر رژگونه Pressed Blush Powder: این پودر رژگونه یکی دیگر از محصولات پرطرفدار کایلی جنر است که یک بافت مخملی مات بر روی گونه‌ها ایجاد می‌کند. طیف رنگی زیبایی دارد و به خوبی روی پوست می‌نشیند. از این محصول، همچنین می‌توانید بر روی پلک یا بینی خود هم استفاده کنید.

  • برق لب High Gloss: فرمولاسیون به کار رفته در تولید این برق لب، متفاوت از سایر برق لب‌هایی است که در بازار موجودند. این برق لب، هیچ اثر چسبندگی بر روی لب‌ها ایجاد نمی‌کند و به لب‌های شما درخشندگی زیبایی می‌بخشد. از طرف دیگر، این محصول، لب‌ها را حجیم‌تر نشان می‌دهد و می‌تواند روی هر رنگ رژی استفاده شود.

  • هایلایتر Kylighter Illuminating Powder: این پودر هایلایتر از دیگر محصولات محبوب برند کایلی است که یک درخشش طبیعی به پوست شما می‌بخشد. بافت سبک و ابریشمی دارد و زیبایی ظاهر شما را دوچندان می‌کند.

  • خط چشم مدادی Kyliner Gel Pencil: این محصول با بافت ژلی خود برای استفاده بر روی پلک‌ها و کشیدن خط چشم یا پر کردن داخل و زیر چشم بی‌نظیر است. پیگمنت عالی دارد. ماندگاری خوبی دارد و به آسانی پاک نمی‌شود. بافت نرمی دارد که این باعث می‌شود خطوط به راحتی و صاف کشیده شوند بدون آن که پوست پلک آسیب ببیند.

در حال حاضر، شما می‌توانید محصولات این کمپانی را از سایت برند کایلی جنر kyliecosmetics.com یا نمایندگی محصولات کایلی جنر در ایران خریداری کنید.

ویژگی محصولات برند لوازم آرایشی کایلی جنر

ویژگی محصولات برند کایلی جنر
ویژگی محصولات برند کایلی جنر

برند Kylie Cosmetics به دلیل تقاضای رو به رشدی که برای محصولات ارگانیک و سالم وجود داشت؛ شروع به تولید لوازم آرایشی عاری از ترکیبات مضر، بدون گلوتن و بدون تست حیوانی کرد که برای مخاطبانش بسیار جذاب بود. این برند همچنین، کانسیلرهای خود را برای استفاده عموم مردم، در 30 رنگ مختلف به بازار عرضه کرده است که برای طیف متنوعی از رنگ‌های پوست مناسب هستند.

علاوه بر این، برند زیبایی کایلی، اقدامات دیگری را در جهت مسئولیت‌پذیری اجتماعی خود انجام داده است. این برند در سال 2020 تصمیم گرفت برای کاهش استفاده از پلاستیک‌های تجزیه‌ناپذیر، بسته‌بندی محصولاتش را به نوع سازگار با محیط زیست تغییر دهد.

با وجود این ویژگی‌ها، برخی از خریداران لوازم آرایشی این برند، همچنان از ارائه خدمات ضعیف برند کایلی جنر به مشتریانش، ماندگاری کم رژهای لب و سایه‌های کم‌رنگ چشم این برند انتقاد می‌کنند.

چشم‌انداز آینده برند لوازم آرایشی کایلی جنر

هر برند موفقی ازجمله شرکت لوازم آرایشی کایلی جنر، این را می‌داند که برای پیشروی در آینده بایستی روند بازار و ترجیحات مشتریان را به خوبی درک کند. در حالی که بخشی از موفقیت برند کایلی جنر به دلیل جدید بودن کیت‌های لبش است؛ موفقیت مداوم این برند در صنعت زیبایی که به سرعت هم در حال تکامل است، بستگی زیادی به نوآوری این برند در تولید محصولات زیبایی دارد. در راستای این مسئله، برند لوازم آرایش کایلی جنر شروع به گسترش خطوط تولید محصولات خود کرده است. این برند تاکنون توانسته است علاوه بر عرضه ست لب خود، طیف کاملی از لوازم آرایشی از سایه چشم گرفته تا رژگونه، هایلایتر و موارد دیگر را روانه بازار کند. این تنوع محصولات باعث می‌شود تا برند لوازم آرایشی کایلی جنر در آینده بتواند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد و طیف وسیعی از احتیاجات مخاطبانش را برآورده کند.

همچنین، راه‌اندازی برند کایلی اسکین (Kylie Skin) در سال 2019 که طیف وسیعی از محصولات مراقبت از پوست مثل پاک کننده‌های آرایشی و ماسک‌های صورت را ارائه می‌کند؛ نمونه دیگری از توانایی این برند برای منطبق شدن با روند بازار است.

جمع‌بندی

برند لوازم آرایشی کایلی جنر، بیشتر به دلیل عرضه کیت لبش با رنگ‌های منحصربه‌فردی که دارد، شناخته می‌شود. این برند، محصولات آرایشی دیگری هم مثل کانسیلر، رژگونه و سایه چشم تولید می‌کند که مخاطبان خاص خود را دارند.

به این پست امتیاز دهید

دکتر فارمو

دکتر فارمو مجموعه ای از متخصصان زیبایی و تندرستی، با سال ها تجربه‌ در زمینه های سلامت پوست و مو، رژیم درمانی، آرایشی و عمل‌های زیبایی است. ما به طور کامل با نیازهای مخاطبان خود آشنا هستیم و با به کارگیری علم روز، روش‌های مدرن و ابزارهای پیشرفته، به مراجعین خود کمک می‌کنیم تا بدنی سالم و ظاهری جذاب داشته باشند. هدف ما ایجاد آگاهی از طریق اطلاعات صحیح و بروز است تا ضمن فراهم آوردن تجربه‌ی مثبت و دلنشین، پرسش ها و چالش های شما را نیز رفع کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا